skribb Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag kör cs... Men förr i världen gick jag på fotboll. HELA TVÅ TRÄNINGAR!!! NYA FOPPA! (Jag vet att Foppa kör ishockey, jag bara larvar mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 idag förlorade vi mot nå jävla b-lag....( jag står i mål:D )..vi hade typ 3 öppet mål så vi skulle ha vunnnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 jag lirar fotboll i ett av stockholms bästa P91-lag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Spelade fotboll förut. Nu håller jag på med en anan sport nämligen elgitarr. Jaja jag vet att det inte är någon sport men man får starkare fingrar och så blir man svettig ibland :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Spelade fotboll förut. Nu håller jag på med en anan sport nämligen elgitarr. Jaja jag vet att det inte är någon sport men man får starkare fingrar och så blir man svettig ibland :"> du blir svettig för att det är så varmt inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts