kricke Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 jag spelar fotboll och innebandy....ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 inget just nu.... men jag har gått på judo, fotboll, basket, boxning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) va boxing roligt?? Redigerad 23 maj, 2003 av kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 ja men dessvärre inte tränaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 gymmar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 rullskrinning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Spelar i Röda Stjärnans fotbollslag i Göteborg! http://home.earthlink.net/~svernon/red-star-and-patriotic-war2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Röda Stjärnans fotbollslag.. Själv går jag på Taekwondo (Koreansk Kampsport) http://www.Po-Eun.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Har gått på judo också.' Va hade du fö bälte skribb?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 flug fiske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Innebandy så klart. Fotboll är inte skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Gick på fotboll för ca 2 år sen, Har kört hockey i 5 år typ men nu kanske jag slutar med det. Har börjat gå på gym nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 inget nu, men gick på fotboll 9 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Slutade med fotboll - som jag spelat sen jag var sex - i vintras. Spelar väl lite golf, men det blir inte så mycket. Den här veckan har jag även bestämt mig för att börja gymma!! Jag har lagt upp värsta programmet med en instruktör och allt som jag ska köra under sommaren!!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Shukokai Karate, en japansk kampsport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Går på gym 1-2 ggr i veckan sedan jag började gymnasiet. Innan har jag spelat tennis och lite fotboll. Fast gym är bäst för då har man inga tider och passa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Har gått på judo också.' Va hade du fö bälte skribb?? gult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 gult Okey hade orange efter ja sluta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Okey hade orange efter ja sluta . finns det rosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 trtr ej de . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts