Jump to content

Konsoller

Tiger|
 Share

Recommended Posts

angående X-BOX att folk tycker det är den bästa konsollen, kan inte stämma eftersom den

borde inte räknas som en konsoll eftersom ni har konstaterat så är det en data från grund till

botten... processor, grafikkort etc...

Och ni kan inte kalla GC för en barn konsol...

Ni kanske borde tänka lite runt om också... kallar ni Resident Evil serien ett barn spel,

kallar ni Metriod Prime, mortal kombat, soul calibur 2, SSX Trickey ett barn spel...

ne de är de inte... det finns förvisso ett par barnspel, men det kanske finns folk som inte

köper såna spel utan satsar med på "vuxen" spel... men vissa barn spel är även roliga...

Jag vet inte vad ni klassar Zelda serien som, men den och Mario serien är riktigt j*vla bra

så du kan inte komma och säga att GC är en barnkosol!!! Och X-Box ingen konsol utan data...

Och angående Phantom, så vete sjutton... jag läste det nånstans och det var inte ens i närheten

av april så den är jag skeptisk emot... men det kanske stämmer att det var ett april skämt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och angående Phantom, så vete sjutton... jag läste det nånstans och det var inte ens i närheten

av april så den är jag skeptisk emot... men det kanske stämmer att det var ett april skämt...

Nyheten om phantom kom ut första april så va ska man säga

Redigerad av Tyrone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska den bara stå där och mögla eller? -_- Om det kommer till PS2 så sälj skiten! ;P

Då säljer jag skiten... jag tar på mig handskar och håller i den! ;) (Väntar och väntar på twin snakes...) Stick och köp GC nu... så kan vi snacka twin snakes när det släpps! :wub:

Redigerad av _-MadeMaN-_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då säljer jag skiten... jag tar på mig handskar och håller i den! :P (Väntar och väntar på twin snakes...) Stick och köp GC nu... så kan vi snacka twin snakes när det släpps! -_-

Skulle gärna köpa GC, men jag har inte råd :'( :D

Har nån nått tips på har jag kan käna stålar snabbt? :wub:;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor