Tiger| Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) Idag tycker jag att GameCube är den bästa konsollen för tillfället inom konsolvärlden... Förr var det SNES, och i framtiden hoppas jag på att Phantom kommer bli en stor hit... Och X-BOX suger... Redigerad 23 maj, 2003 av Tiger| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 haha, gc är en snorunge konsoll xbox äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 först ps2 sen SNES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 xbox har bra hårdvara men det är PS2 som har de bästa spelen. jag väljer PS2 för vad ska man ha en "bra" konsol till när det inte finns några bra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 XBOX är i grund och botten en dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 XBOX är i grund och botten en dator... ps2 och gc då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 XBOX är i grund och botten en dator... vilken konsoll är inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 PS2 är bäst! Sen kommer GC... och sist XBOX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Ps2 ... Xbox... GC suger barnrumpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 vilken konsoll är inte?? Men XBOX har en vanlig Intel Processor, Hårddisk, nVidia grafikkort Man kan till och med bygga en Linux server på en XBOX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 jupp det stämmer faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Idag tycker jag att GameCube är den bästa konsollen för tillfället inom konsolvärlden... Förr var det SNES, och i framtiden hoppas jag på att Phantom kommer bli en stor hit... Och X-BOX suger... vad jag vet så va phantom ett april skämt dom släppte nyheten den 1a april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Ps2 ... Xbox... GC suger barnrumpa... Varför får jag en känsla att GC inte kommer att suga barnrumpa när The Twin Snakes har släppts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) Doh... Faan nu kom jag och tänka på Twin snakes... :'( Mitt GC står och väntar här hemma... Har inget spel till det. Ska ju bara köpa twin snakes :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Redigerad 23 maj, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Doh... Faan nu kom jag och tänka på Twin snakes... :'( Mitt GC står och väntar här hemma... Har inget spel till det. Ska ju bara köpa twin snakes :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Vad i...? Har du redan köpt GC? Tänk på mig som inte har pengar till den :'( Ta och köp ett spel då... t.ex. Resident Evil 0 eller Mario Sunshine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 xbox är bäst sen playstation 2 och sist game cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Playstation 2 har ju de bästa spelen, så därför väljer jag PS2 De har ju alla MGS spel (just nu iaf ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Vad i...? Har du redan köpt GC? Tänk på mig som inte har pengar till den :'( Ta och köp ett spel då... t.ex. Resident Evil 0 eller Mario Sunshine Vill bara ha Resident Evil zero och Twin snakes.. :'( Går och funderar om jag ska köpa RE zero Medans jag väntar på TS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Vill bara ha Resident Evil zero och Twin snakes.. :'( Går och funderar om jag ska köpa RE zero Medans jag väntar på TS.. Det låter väl ganska fönuftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag ska gå och kanske köpa det imorn.. får se... ( Längtar efter twin snakes.. och om det kommer till Ps2 senare. Sparkar jag sönder mitt GC och köper det till Ps2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts