Shotgun Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 en gång när jag körde vice city och hadde 3 stjärnor så kom det 3 helikoptrar på en gång och när jag sprängt ner en så åkte tommy upp i luften jätte fort och sen så blinka skärmen och så var jag på marken igen och då var allt som vanligt har det hänt er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Nope.. har inte spelat det så mkt.. jag blev rätt trött på det.. ska börja om ett tag igen.. fast inte kan vara till 100% perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 en gång när jag körde vice city och hadde 3 stjärnor så kom det 3 helikoptrar på en gång och när jag sprängt ner en så åkte tommy upp i luften jätte fort och sen så blinka skärmen och så var jag på marken igen och då var allt som vanligt har det hänt er Det är mycke konstiga buggar i VC men din skiva kanske är repig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts