KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 laddade hem det igen, men det kommer upp massa olika felmedelanden direkt när man försöker öppna nån txd fil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 vad heter den då?... och jag får runtime error med txd programet till vc, vet i fan varför fan va skumt.. kan kanske va att du tankat 2 olika disk's.. för ja antar att de e wares alltså, från två olika länder eller ngt.. min va tydligen fransk.. båda två. hm... men om man bara tänker logiskt å inte gör de för komplicerat när man funderar på va som kan va fel så brukar man komma på de efter några timmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 nej, funkar inte... och mitt sista bevis på att jag vet hur man byter bilar försvan när jag instalerade om datorn i för några dar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 nej, funkar inte... och mitt sista bevis på att jag vet hur man byter bilar försvan när jag instalerade om datorn i för några dar sen heh.. du behöver inte bevisa ngt alls.. lessen för din skull.. vet hur jävla irriterande när man vet att de ska fungera, man själv gör rätt när saken man ska ändra inte vill ändra på sej. sånt suger hårt. om du orkar å så kan du ju testa å ladda ner 2 helt nya spel filer.. ja va tvungen att göra de.. min B va helt cepe från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 vi får inte prata warez här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 möjligt, men vi får prata om hur vi ska hjälpa varandra å jag hjälper dig bara. försöker iaf. tipsar. men vill du köpa spelet så. ja ska no göra de. stödja R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 heh.. du behöver inte bevisa ngt alls.. lessen för din skull.. vet hur jävla irriterande när man vet att de ska fungera, man själv gör rätt när saken man ska ändra inte vill ändra på sej. sånt suger hårt. om du orkar å så kan du ju testa å ladda ner 2 helt nya spel filer.. ja va tvungen att göra de.. min B va helt cepe från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 jaja mamma, ber om ursäkt försökte bara hjälpa till här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts