LunCh Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Alla säger att mafia 2 inte ska komma och jag tror dom. Men när jag satt och tänkte så kom jag på, fall dom gör mafia 2 så kanske man är i det andra Mafia gänget (kommer inte i håg vad det heter) Hur skulle erat mafia 2 se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 nutid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 sent 60 tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 samma år tal fast man är i morello mafia och krigar mot salieri mafia.nya bilar och sånt. på mafia tycker jag att dom ska ha ett salieri campagin som det är dom uppdragen som redan finns och sen tycker jag att det ska finnas ett morello champagin (lite svårt att förklara) men typ att man gör dom uppdragen fast på morellos sida typ som när man ska rädda frank då ska man vara en gubbe som ska stoppa tommy och när man ska köpa sprit i garaget ska man vara en gubbe där som ska stoppa tommy. fattar ni vad jag menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 samma år tal fast man är i morello mafia och krigar mot salieri mafia.nya bilar och sånt. på mafia tycker jag att dom ska ha ett salieri campagin som det är dom uppdragen som redan finns och sen tycker jag att det ska finnas ett morello champagin (lite svårt att förklara) men typ att man gör dom uppdragen fast på morellos sida typ som när man ska rädda frank då ska man vara en gubbe som ska stoppa tommy och när man ska köpa sprit i garaget ska man vara en gubbe där som ska stoppa tommy. fattar ni vad jag menade? Ahh tror jag fattar...men jag tycker att det skulle vara sent 50-tal jag eller tidigt 60-tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Ahh tror jag fattar...men jag tycker att det skulle vara sent 50-tal jag eller tidigt 60-tal nja, då får man inte den äkta mafia känslan för mafia tiden var ju mellan 1920-1940 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 nja, då får man inte den äkta mafia känslan för mafia tiden var ju mellan 1920-1940 det vore grymmare om det utspelade sig typ åt 1900... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 samma årtal fast som dagt man är i Morrellos gäng och kämpar mot Salieri... Spelet kunde heta Mafia: Morrello eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 samma årtal fast som dagt man är i Morrellos gäng och kämpar mot Salieri... Spelet kunde heta Mafia: Morrello eller nåt ja det skulle de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 man kanske e tommys son eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Har ni sett filmen The Untouchables från 1987? Den har nog varit en inspirationskälla till Mafia, miljön, bilarna och vapnen i den filmen får mig att tänka på spelet och några namn från filmen förekommer i Mafia. Det är en riktigt bra film, se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Har ni sett filmen The Untouchables från 1987? Den har nog varit en inspirationskälla till Mafia, miljön, bilarna och vapnen i den filmen får mig att tänka på spelet och några namn från filmen förekommer i Mafia. Det är en riktigt bra film, se den! vet du var man kan köpa den billigast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 nutidens gansterkrig hade vart rätt fräckt....men jag skulle nog mer sattsa 1960 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 vet du var man kan köpa den billigast??? DVD, 229 spänn... http://www.webhallen.com/prod.php?id=3740 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Har ni sett filmen The Untouchables från 1987? Den har nog varit en inspirationskälla till Mafia, miljön, bilarna och vapnen i den filmen får mig att tänka på spelet och några namn från filmen förekommer i Mafia. Det är en riktigt bra film, se den! De omutbara som den heter på svenska... Ni som inte sett den borde se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 DVD, 229 spänn... http://www.webhallen.com/prod.php?id=3740 ganska dyrt ändå...den e ju rätt gammal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Hippie, Woodstock tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 70tal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 (redigerad) DVD, 229 spänn... http://www.webhallen.com/prod.php?id=3740 den gick på canal+ alldeles i förra veckan eller nått, för jag såg den! *EDIT* just det, det var på kanal5 de visade den! men på slutet dbörjade vår boxer att muppa sej, så att det inte gick att se det blir så ganska ofta varför? Redigerad 29 juni, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 ett mafia spel liknande filmen och boken godfather.. det skulle sitta fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts