Jump to content

mafia 2 se ut

LunCh
 Share

Recommended Posts

samma år tal fast man är i morello mafia och krigar mot salieri mafia.nya bilar och sånt.

på mafia tycker jag att dom ska ha ett salieri campagin som det är dom uppdragen som redan finns och sen tycker jag att det ska finnas ett morello champagin (lite svårt att förklara) men typ att man gör dom uppdragen fast på morellos sida typ som när man ska rädda frank då ska man vara en gubbe som ska stoppa tommy och när man ska köpa sprit i garaget ska man vara en gubbe där som ska stoppa tommy. fattar ni vad jag menade? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

samma år tal fast man är i morello mafia och krigar mot salieri mafia.nya bilar och sånt.

på mafia tycker jag att dom ska ha ett salieri campagin som det är dom uppdragen som redan finns och sen tycker jag att det ska finnas ett morello champagin (lite svårt att förklara) men typ att man gör dom uppdragen fast på morellos sida typ som när man ska rädda frank då ska man vara en gubbe som ska stoppa tommy och när man ska köpa sprit i garaget ska man vara en gubbe där som ska stoppa tommy. fattar ni vad jag menade? :)

Ahh tror jag fattar...men jag tycker att det skulle vara sent 50-tal jag eller tidigt 60-tal ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Har ni sett filmen The Untouchables från 1987? Den har nog varit en inspirationskälla till Mafia, miljön, bilarna och vapnen i den filmen får mig att tänka på spelet och några namn från filmen förekommer i Mafia. Det är en riktigt bra film, se den! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni sett filmen The Untouchables från 1987? Den har nog varit en inspirationskälla till Mafia, miljön, bilarna och vapnen i den filmen får mig att tänka på spelet och några namn från filmen förekommer i Mafia. Det är en riktigt bra film, se den! ;)

vet du var man kan köpa den billigast?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni sett filmen The Untouchables från 1987? Den har nog varit en inspirationskälla till Mafia, miljön, bilarna och vapnen i den filmen får mig att tänka på spelet och några namn från filmen förekommer i Mafia. Det är en riktigt bra film, se den! ;)

De omutbara som den heter på svenska... Ni som inte sett den borde se den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den gick på canal+ alldeles i förra veckan eller nått, för jag såg den! :ph34r:

*EDIT*

just det, det var på kanal5 de visade den! men på slutet dbörjade vår boxer att muppa sej, så att det inte gick att se :huh: det blir så ganska ofta varför? :unsure:

Redigerad av Gta_fan1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor