skribb Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag och vigge håller på med den svenska versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag och vigge håller på med den svenska versionen Ååååhhh, när...är den klar då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 www.mipp.rr.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 HÄRLIGA NYHETER FÖR MSG PLUS! FANS: www.mipp.rr.nu du vet vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Jag litar på skribb att 6.0 funkar bra. Tankar hem det nu... kom ihåga tt säga till när det blir på svenska bara... och när MSG PLUS! kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Jag litar på skribb att 6.0 funkar bra. Tankar hem det nu... kom ihåga tt säga till när det blir på svenska bara... och när MSG PLUS! kommer... på msgplus.net's forum så sa dom om typ 1 månad om han får det att fungera med 6.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 det fungerar redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 funkar msn 6.0 nu? hela allså? eller missupfattar jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 du har missupfattat det och jag har missuppfattat dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 skönt att patchou har fått det att funka, mina brorsor var nära på att tvinga mig till att installera MSNM 5.5 för att MSGPlus skulle funka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) Papaya! Lite sent men men, kan man få MSG PLUS! att funka nu? Och i såna fall, var kan man ladda ner det? Redigerad 29 maj, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Papaya! Lite sent men men, kan man få MSG PLUS! att funka nu? Och i såna fall, var kan man ladda ner det? det har inte släppts än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 skönt att patchou har fått det att funka, mina brorsor var nära på att tvinga mig till att installera MSNM 5.5 för att MSGPlus skulle funka igen 5.5? du menar väl 5.0544 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Hur går det med översättningen!?!?!?!??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 den flyter på rätt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 den flyter på rätt fint Jippie! Vill gärna ha messenger på svenska snarast möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 det lär du få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 .....när skribb har slutat spela VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts