skribb Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 en beta har läckt och ni kan tanka det här för vad det innehåller tryck här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 thanks!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 ingen orsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 har du?? ifall JA, märkt några buggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Kommer nog inte att använda det, eftersom inga andra av mina polare har det plus att MSNM Plus 2 inte funkar till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 screenshot (förminskat) http://www.home.no/wero/msn6beta.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 men de é engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 det får man leva med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 äh, håller mig till gamla goda 4.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 windows messengeR? PHOOHAHAHHAHA det är ju uråldrigt....nä fyfan va de suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 windows messengeR? PHOOHAHAHHAHA det är ju uråldrigt....nä fyfan va de suger... varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 windows messengeR? PHOOHAHAHHAHA det är ju uråldrigt....nä fyfan va de suger... ?? först tippsar du om det, sen suger det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag har inte tipsat någon om Windows Messenger 4.7 det är stor skillnad mellan det och MSN messenger 6.0 jag har också windows messenger 5.0 om nån vill ha, med det är ingen skillnad knappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 varför då? gammalt, fult, tråkigt, få/dåliga funktioner, många addons funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Kommer nog inte att använda det, eftersom inga andra av mina polare har det plus att MSNM Plus 2 inte funkar till det dina polare behöver inte msn 6.0 för att kunna snacka med dig, och Msg Plus! 3 kommer om några månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 men var på sidan finns nedladdnings saken? kan inte nån ge mig länken dit direkt så att man får ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 en beta har läckt och ni kan tanka det här för vad det innehåller tryck här! där är länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) där är länken eh... jag hittar ingen länk för nerladdning även om det är den som du gett... Men kan du inte lägga ut nerladdningslänken istället? För det finns verkligen ingen "Download MSN Messenger beta 6.0" du kan trycka på... "MSN Messenger 6.0 Official Preview... coming soon dwergs says: Exciting news: the public preview of MSN Messenger 6.0 is coming really soon now! Watch this space...! Note that you can not download it at the moment." Så står det på sidan... Redigerad 23 maj, 2003 av Tiger| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 eh... jag hittar ingen länk för nerladdning även om det är den som du gett... Men kan du inte lägga ut nerladdningslänken istället? För det finns verkligen ingen "Download MSN Messenger beta 6.0" du kan trycka på... håller med...eller så e vi blinda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 oj! visste inte att länken hade lagts ner ska lägga upp den på min server när jag kommer hem (16.00) eller så kan ni leta efter det på www.winbeta.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts