Mawe Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Fick äntligen vice city igår!! gymmare spel får man leta efter... musiken är underbar speciellt lyssnar på michael jackson och cruisar på en freeway... =) men jag tycker musen är oskänslig... har provat ställa in den, men den i GTA3 var mycke bättre... skumt... sen ljudet... man saknar vissa ljudeftekter ibland.. de blir helt tamt utan fotsteg t.ex... VICE CITY rulez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Warez?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dragon_Master22 Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Vafan, till pc vice city e gammalt, har redan klarat vice city versionen, jag gillar film studion och díaz hus hehe, rulzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dragon_Master22 Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 jag menar PC versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Warez?? varför skulle det vara det? Jag har också VC till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dragon_Master22 Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 nej jag har bara kontakter, själv vet jag inte vad warez är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Tänkte bara det där med ljudet jag har det också köpt det, i finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts