_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag har också åkt balder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Nu har tom StellHell åkt Balder!! Fy fan vilken känsla!!! Årets goaste åk alltså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Det är gött att åka under alla plankor. Känns som om man skall få dem i huvudet. (:!!! Det är också kul att göra olika miner på korten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 På tal om miner så pussades jag o min tjej på kortet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Åhh!! Måste alla snacka om balder?! Då blir jag så sugen på att åka, Och jag som bor i stockholm måste vänta ett år innan jag får åka :'( *tycker synd om mig själv* :'( Redigerad 9 juni, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Åhh!! Måste alla snacka om balder?! Då blir jag så sugen på att åka, Och jag som bor i stockholm måste vänta ett år innan jag får åka :'( *tycker synd om mig själv* :'( Vad tror du jag blir då? Jag bor precis utanför göteborg och har inte åkt den än!!! Redigerad 9 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Vad tror du jag blir då? Jag bor precis utanför göteborg och har inte åkt den än!!! Du kan ju gå när du vill... jag måste åka tåg i minst 3 timmar och det kostar Så jag kan inte åka förrän hela familjen ska åka... och det är om ett år :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag ska dit med min familj och min kusin snart! Faen va roligt det ska bli, jag längtar speciellt efter Balder. Den brantaste backen lutar visst 70 grader!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slim_Tim Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Var på klassresa i Liseberg, tänkte åka den men på en skylt stod det att det är 1½ timmes väntetid...Då är det inte värt det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 så länge väntade jag på hangover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Var på klassresa i Liseberg, tänkte åka den men på en skylt stod det att det är 1½ timmes väntetid...Då är det inte värt det eller? När jag var där, så var det som högst 15 minuter i väntetid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Var på klassresa i Liseberg, tänkte åka den men på en skylt stod det att det är 1½ timmes väntetid...Då är det inte värt det eller? Klart det hade varit värt det! När jag var där på klassresa stod vi i kö i en timme TVÅ gånger.. Men vi hade rätt roligt medans vi väntade också.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Klart det hade varit värt det! När jag var där på klassresa stod vi i kö i en timme TVÅ gånger.. Men vi hade rätt roligt medans vi väntade också.. Vad gjorde ni som var roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Var på klassresa i Liseberg, tänkte åka den men på en skylt stod det att det är 1½ timmes väntetid...Då är det inte värt det eller? Den stämmer inte alls!! Det stog 30min när jag va där och det tog knappt 5min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Den stämmer inte alls!! Det stog 30min när jag va där och det tog knappt 5min... (:!!! kanske det var några som gick ur kön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimTim Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 så länge väntade jag på hangover (:!!! Hang Over är borta...Så SRY alla som inte hann åka den... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Varför tog dom bort Hangover? (:!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimTim Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 För att ha råd med balder, tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Nu har tom StellHell åkt Balder!! Fy fan vilken känsla!!! Årets goaste åk alltså!! Bättre än s*x? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 För att ha råd med balder, tror jag... få råd? var det inte för att få plats med balder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts