Weener Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Men alla säger ju olika, är den borttagen eller? Mina småbrorsor va på Grönan i förggår, o de sa att Vilda Musen var kul, så jag kanske testar den i sommar Ja den är borttagen punkt slut. Ni Stochholmare är jävligt isolerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shalala Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 liseberg fyller 80 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Skulle aldrig falla mig in att åka en sådan maskin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Skulle aldrig falla mig in att åka en sådan maskin! Det är inte så farligt. När jag åkte uppför den stora backen innan 70-gradersbacken undrade jag vad jag hade gett mig in på, men det gick bra. Jag gillar Balder starkt. Och så såg jag Henrik Olsson på Liseberg. Ni vet, han som är på TV ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 JAg ska dit Å åka Balder ME skolan på onsdag om 2 dagar. Föresten, kostar den extra eller kan man åka hur mycket man vill på åkbandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 JAg ska dit Å åka Balder ME skolan på onsdag om 2 dagar. Föresten, kostar den extra eller kan man åka hur mycket man vill på åkbandet? Har du ett åkband kan du åka allt på hela Liseberg gratis, förutom Maxxima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 JAg ska dit Å åka Balder ME skolan på onsdag om 2 dagar. Föresten, kostar den extra eller kan man åka hur mycket man vill på åkbandet? Det ska ju jag med, alltså dit med skolan på Onsdag och Torsdag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Det ska ju jag med, alltså dit med skolan på Onsdag och Torsdag.. Jaha då kanske vi ses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Nu blir jag förvirrad ... är Hangover borta eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Men va fan fatta den är borta. Jävla Stocholmare (skojade) Man kaninte gå Spökhotellet Gasten (Pökhotelet Hasten ) med åkband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Men va fan fatta den är borta. Jävla Stocholmare (skojade) Man kaninte gå Spökhotellet Gasten (Pökhotelet Hasten ) med åkband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Det är inte så farligt. När jag åkte uppför den stora backen innan 70-gradersbacken undrade jag vad jag hade gett mig in på, men det gick bra. Jag gillar Balder starkt. Och så såg jag Henrik Olsson på Liseberg. Ni vet, han som är på TV ibland. så fan heller det är ju självmord för hjärnan! och skulle se den där fjollan någonstans så skulle jag slå han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Nu blir jag förvirrad ... är Hangover borta eller inte? Hangover är borta, PUNKT SLUT!! Ps. Balder ÄGER!!! Ds.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Hangover är borta, PUNKT SLUT!! Ps. Balder ÄGER!!! Ds.. Stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 balders balle klart att jag inte har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 jag bor ju i stockholm så... DE BLIR Grönan... W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 2 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 W0RD Synd om er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Ingen mer som åkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 WTF?! Hangower, Borta..fan då.jag hann ju bara åka den ca 20 grr.. men ska lätt åka balder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 WTF?! Hangower, Borta..fan då.jag hann ju bara åka den ca 20 grr.. men ska lätt åka balder.. Gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts