Mr Mister Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Har ni åkt Balder än? Störtskön! Åkte den fyra gånger i tisdags. Fast den är lite väl kort, bara. Men 70 graders-backen slår allt! Ni måste åka den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Balder = nya bergochdalbanan på liseberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Har ni åkt Balder än? Störtskön! Åkte den fyra gånger i tisdags. Fast den är lite väl kort, bara. Men 70 graders-backen slår allt! Ni måste åka den! Åhhh... den vill jag åka fast jag bor i Stockholm :'( Får ta och åka den när jag åker till göteborg... nästa år *längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Har inte varit på Liseberg sedan den byggdes, men jag får se om jag testar den i sommar Är det sant att de tog bort Hangover? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Har inte varit på Liseberg sedan den byggdes, men jag får se om jag testar den i sommar Är det sant att de tog bort Hangover? Nej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jag har varit där men då när jag var där så var det 50 min kö tid jag årkade inte vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jo det är sant att dom tog bort hangower (hur fan det stavas) det är sant dom skulle bygga någon vatten poll eller något liknande för att liseberg fyllde år (50 tror jag att dom fyllde)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 så de tog bort hangover? Hann bara åka den en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 så de tog bort hangover? Hann bara åka den en gång jag bor ju i stockholm så... DE BLIR Grönan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Har inte varit på Liseberg sedan den byggdes, men jag får se om jag testar den i sommar Är det sant att de tog bort Hangover? Den byggdes detta året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jaha... jag kan inte åka till liseberg i år, så jag får nöja mig med grönan då får jag ta och testa wilda musen eller vad den nu heter... Stackars mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jaha... jag kan inte åka till liseberg i år, så jag får nöja mig med grönan då får jag ta och testa wilda musen eller vad den nu heter... Stackars mig :'( Vilda musen är kul...inte för att jag testat den men... :"> de verkar kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 ska åka den i sommar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Vilda musen är kul...inte för att jag testat den men... :"> de verkar kul... Jag hoppas den är kul... fast den verkar inte va så stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jo det är sant att dom tog bort hangower (hur fan det stavas) det är sant dom skulle bygga någon vatten poll eller något liknande för att liseberg fyllde år (50 tror jag att dom fyllde)... ICKE!! Balder ligger bakom Colerado så den är inte äns i närheten av Hang Over.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) jag är så berg och dalbane rädd! Redigerad 23 maj, 2003 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag skulle åkt den igår men det blev inte så. Dels för att det var lång kö och dels för att jag var döskraj. Hangover är borta. Det är en massa fontäner där nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Men alla säger ju olika, är den borttagen eller? Mina småbrorsor va på Grönan i förggår, o de sa att Vilda Musen var kul, så jag kanske testar den i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Balder e svingrym... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts