Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Någon som har och kan ge lite tips ?? Jag vet att det är gammalt men jag tycker det är kul .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Någon som har och kan ge lite tips ?? Jag vet att det är gammalt men jag tycker det är kul .... kasta sten på husen e mitt tips det spelet e skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 jag ska skaffa det ....inte så lätt att få tag på det faktiskt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 har det, grymt kul att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jag har båda Black and white spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 finns bara ett väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Black and white Black and white Creature Isle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 I höst kommer Black and White 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Men blä!! Hatar det spelet.. Det ligger i samma kategori som the Sims.. "Onödigt gjorda spel som borde brännas på bål kategorin" Hade det på datorn i en timme eller nått.. Hatar alla jävla djuren.. Dom har ju fan damp eller nått?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 vad går spelet ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 vad går spelet ut på? leka gud och bli mäktigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 lät ju kul (not) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Black and white Black and white Creature Isle... Creature Isle är en expansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 finns bara ett väl det finns två Black & White spel Först det först B&W och sen finns expansion som heter B&W Creature Isle Och sen i höst tror jag att det är så kommer B&W 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Men blä!! Hatar det spelet.. Det ligger i samma kategori som the Sims.. "Onödigt gjorda spel som borde brännas på bål kategorin" Hade det på datorn i en timme eller nått.. Hatar alla jävla djuren.. Dom har ju fan damp eller nått?!? du kanske hatade det eftersom du var dålig på det... och i början med all tutorial och sånt så är det tråkigt, men kommer du vidare så blir det kul... Så mitt förslag är att installera om spelet och sen köra ett par banor, efter du gjort det så kan du prata med mig om det är tråkigt eller inte.... Och en liten kommentar på Sims... Jag var på Ålhens City härromdan och då hade de Sims till GameCube... och när man ska fixa en gubbe i det spelet så brukar det stå typ fixa en famlij eller nåt... Och här stod det "Get a Life" och det tycker jag var fett kul... De kanske har nåt budskap med det, och skaffa sig ett liv... och det borde de som spelar det och köper alla expansions göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) Jag har det men spelar det inte längre. Fick med det när vi köpte datorn. Fast det är ganska ballt. Fast mitt djur ville inte bli större. Bara om han drack nån skit, fast då va han bara stor en stund. Redigerad 23 maj, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 du kanske hatade det eftersom du var dålig på det... och i början med all tutorial och sånt så är det tråkigt, men kommer du vidare så blir det kul... Så mitt förslag är att installera om spelet och sen köra ett par banor, efter du gjort det så kan du prata med mig om det är tråkigt eller inte.... Och en liten kommentar på Sims... Jag var på Ålhens City härromdan och då hade de Sims till GameCube... och när man ska fixa en gubbe i det spelet så brukar det stå typ fixa en famlij eller nåt... Och här stod det "Get a Life" och det tycker jag var fett kul... De kanske har nåt budskap med det, och skaffa sig ett liv... och det borde de som spelar det och köper alla expansions göra... e du så dum at du verkligen tror att Maxis vill sluta sälja sims det fanns nog iunget busdskap med det, dom vill ju sälja så mycket som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 e du så dum at du verkligen tror att Maxis vill sluta sälja sims det fanns nog iunget busdskap med det, dom vill ju sälja så mycket som möjligt. Men dem kanske har insett att de inte heller har nåt liv, som bara sitter och gör expansions sför 300 kr styck när man ändå bara får några skillnader från det förra expansionen... lite fler möbler... bah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 black & white = as kung fattar inte att det är så bra the sims = roligt dom två första dagarna sen sög det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts