Arman Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Här kan ni skriva ner en önskelista åt det spelet som kommer efter Vice City, GTA: San Andreas 1. Man ska kunna gå in i en stor passagerar-båt där det står : PLEASE INSERT GTA3 (Liberty City) OR GTA: VICE CITY CD FOR YOUR DESTINATION 2. Cyklar 3. Gigantisk orange/röd bro (kommer egentligen ändå) 4. Eftersom Vice City utspelar sig på 80 talet så kan väl San Andreas utspela sig på 70-talet (de hade faktiskt grymma bilar då) San Andreas karta: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Jag vill att man ska kunna röra sig inne i tåget eller tunnelbanan, inte som i GTA3 att man får se en film. sen borde man kunna skjuta folk som sitter i bilar genom bilrutan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Tror inte att GTA San Andreas kommer ut... jag kan ju ha fel men.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Tror inte att GTA San Andreas kommer ut... jag kan ju ha fel men.... Asså arman tro nu inte att jag vill reta dig men fan vad du tjatar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 vadå önskelista till ett spel vi inte vet om det kommer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 vadå önskelista till ett spel vi inte vet om det kommer??? Precis lite onödigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Precis lika onödigt som att diskutera GTA5 som nån skapade en topic om.....så mitt råd sluta diskutera titlar som ni inte ens vet om det ska komma ut.....diskutera GTA:VC eller GTA4 så länge Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Precis lika onödigt som att diskutera GTA5 som nån skapade en topic om.....så mitt råd sluta diskutera titlar som ni inte ens vet om det ska komma ut.....diskutera GTA:VC eller GTA4 så länge Kan hända det var onödigt att diskutera GTA5 men jag bombarderar inte forumet med ider & sånt om gta5 som en viss annan person gör om gta san andreas... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Det har jag heller inte sagt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Ok ni har kanske rätt om att jag tjatar väldigt mycket om det men om nån skulle sagt samma sak om Vice City 2 år innan realesen, vad skulle ni sagt då? Jag vet inte om ni tror mig eller inte men GTA: San Andreas kommer Jag lovar från och med nu så ska jag inte tjata mer om det, sorry! arman jayleno88@hotmail.com http://www.grandtheftauto-3.cjb.net Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 ja fyllde år den dagen....! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 ja fyllde år den dagen....! Nödvändigt o dra upp en så gamma topic?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 ja fyllde år den dagen....! Siktar du på varning eller? *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts