Arman Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Är det lättare att flyga Dodon i Vice City än det är på GTA3? PS: Vet ni också vilka tangenter man styr helikopterna med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 1 ja, det är lättare 2 jag har ändrat mina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 1 ja, det är lättare 2 jag har ändrat mina Tack... vilka tangenter andvänder du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 1. Ja det är letare 2. ändrat mina också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 upp pil = uppåt ner pil = neråt w = luta framåt s = luta bakåt q = svänga vänster e = svänga höger a = luta vänster d = luta höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Dom här har jag: w = upp s = ner d = luta höger a = luta vänster e = snurra höger q = snurra vänster knappen höger om Å = luta frammåt Ä = luta bakåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 e det skönt å köra helikopter på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 nja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 de beror på, vissa tycker de o vissa inte, själv tycker jag de iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 tycker att det är lättare och skönare på PS2's kontroller Jag har: W - luta frammåt S - Luta bakåt A - Luta vänster D - Luta höger Num8 - Uppåt Num5 - Neråt Num4 - Sväng vänster Num6 - Sväng höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 tycker att det är lättare och skönare på PS2's kontroller Jag har: W - luta frammåt S - Luta bakåt A - Luta vänster D - Luta höger Num8 - Uppåt Num5 - Neråt Num4 - Sväng vänster Num6 - Sväng höger det e ju klart...det e ju skönare å hålla i en ps2 dosa...då kan man sitta i soffan också...vid datorn måste man ju sitta på en hård stol...(oftast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 det e ju klart...det e ju skönare å hålla i en ps2 dosa...då kan man sitta i soffan också...vid datorn måste man ju sitta på en hård stol...(oftast) eller så kan man ha trådlöst tangentbort o sitta var man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 (redigerad) Jag tycker att det är enklare på PS2 för kontrollen är tryck känslig!!! så ju hårdare man trycker på anologen dessto mer luter man med helisen!! Redigerad 22 maj, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoOM! Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 jag kör med min microsoft sidewinder .. funkar kalas , japp det är lättare att flyga dodon på pc än på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 var ihelvete finns flygplanen har bara hittat alla helikoptrar. har 100% sparning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 var ihelvete finns flygplanen har bara hittat alla helikoptrar. har 100% sparning! finns vid Airport. Men om du vill ha ett flygplan som går att flyga så ska du till filmstudion, antar att du inte har klarat spelet själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
turk-kaninen Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 det e ju klart...det e ju skönare å hålla i en ps2 dosa...då kan man sitta i soffan också...vid datorn måste man ju sitta på en hård stol...(oftast) Min stol är mjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 min med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
osram Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 tycker att det är lättare och skönare på PS2's kontroller Jag har: W - luta frammåt S - Luta bakåt A - Luta vänster D - Luta höger Num8 - Uppåt Num5 - Neråt Num4 - Sväng vänster Num6 - Sväng höger håller med exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts