Speeder Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 just nu är det väldigt stökigt på forumet och en städare behövs tycker jag. i spam är det många topicar som inte ens har når ämne och bara skräpar ner. Förr låg dom vettiga topicarna på topp och många skrev i dom. Nu ligger dom lång borta och "skräpet" har tagit över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 (redigerad) spam är till för sånna trådar, de vettga ska ligga i off topic Redigerad 22 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 rätt i det som player skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jo men jag glömde skriva att det kanske behövs städa i spel-forumen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 spam är till för sånna trådar, de vettga ska ligga i off topic w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 tyvärr så kan det bli mycket snurrigt när det gäller offtopic/spam, många forum har bara ett offtopic forum... så nya medlemmar (också en del gamla) skriver mycket i spam, kanske för att dom är rädda för att få "skäll" av hultan eller blaque.......enligt min mening så ska hultan omformulera beskrivningarna på båda forumen, eller så ska han ta bort spam...IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 (orkar inte posta med färg..) tycker att det ska behövas..... tex. Min Kärleks tråd....e inte den vettig...jo!.. varför ska den ligga i SPAM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 w0rd 2k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 gör en som heter Off-spam eller nåt. så kan man både spamma och prata vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 gör en som heter Off-spam eller nåt. så kan man både spamma och prata vanligt du tror inte det blir ännu mer krångligt att hålla reda på alla då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 jo kanske det bara ett förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 städa forumet nu...inte imornn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Vadå städa? Vad menar ni att vi ska göra med de trådar som enligt vissa bara är skräp?? De ligger redan i Spam-forumet, så vi kan inte direkt flytta dem någonstans... En grej till: Det är ju faktiskt ni som bestämmer vilken/vilka tråd/trådar som ska ligga högst upp. Skriv inte i de som ni inte gillar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 w0rd Jag har sett en del som skriver "w0rd". Vad betyder det? (Snälla skratta inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) Jag har sett en del som skriver "w0rd". Vad betyder det? (Snälla skratta inte) HAHA visste du inte det!!!!! Skoja bara Som Player sa betyder det Håller med till 100%! Redigerad 23 maj, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts