NiKe-eKiN Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 jag undrar när man får gta vice city om man har förhandsbokat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 läs nyheterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 sorgligt förde som förbokat Men som tur är har jag det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jag var helt övertygad om att det skulle bli något fel, det är KE Media vi har att göra med... Jag blev faktiskt riktigt förvånad över att de hade fått in VC i sverige redan förra veckan... Men KE Media borde ha tagit sitt ansvar och skickat en ny leverans till sthlm (tar ju bara några timmar från gbg), dom måste ju ha några kopior i reserv också... De har ju även haft en hel dag på sig att "hitta" leveransen nu... Hoppas KE Media får ett stort straff, vill inte att de ska leverera GTA-spel längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 NNNNeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Förjävligt..Här har man väntat i månader och så händer detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Ja det är verkligen för "GÄVLIGT" jaja hoppas vi får det tyska fodralet iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 vad är det för specielt med det tyska fodralet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts