Arman Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Dessa låtar skulle passa bra i mp3-radion: Miami Sound Machine - Conga Theme - Miami Vice Har ni också bra musiktips som kan andvändas till GTA:VC så skriv! Låtarna kan laddas ner från ett nerladdningsprogram som Kazaa eller Direct Connect! arma[N] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 warez Att ladda ner låtar är för en viss del lagligt du vet! Sluta skriva en massa skitsvar fattar du? Du e ju för f*n dum i huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 hmmm NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Egentligen så är det inte prövat i domstol än, så det är lagligt på sätt och vis. Men om hultan säger "Inget warez-snack" så är det det som gäller på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jag gillar inte att ha nya låtar i VC Dom här har jag lagt in: A-Ha - Take On Me Toto - Africa Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes Jan Hammer - Crocketts Theme Spandau Ballet - True Cutting Crew - (I Just) Died in Your Arms Madness - Our House Mr. Mister - Broken Wings Roxy Music - More Then This The Pretenders - Don´t Get Me Wrong Mike Oldfield - Moonlight Shadow Squeeze - Tempted Visage - Fade To Gray Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight Mary Jane Girls - All Night Long Kool and the Gang - Summer Madness Night Ranger - Sister Christian Theme - Hollywood Cop Hall & Oates - Out Of Touch Luther Vandross - Never Too Much Alphaville - Big In Japan Modern Talking - Brother Louie Jag vet att de é många värdelösa låtar men dom duger o de é 80-tals låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jag har tagit min Metallica Cd (köpt) och gjort om till mp3 som jag la in sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Egentligen så är det inte prövat i domstol än, så det är lagligt på sätt och vis. Men om hultan säger "Inget warez-snack" så är det det som gäller på forumet MEN JAG HAR JU INTE WAREZ. JAG HAR KÖPT GTA3 PÅ CITY COMPUTER FÖR 449kr!!! ÄR DET SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ??? F*N VA JOBBIGA NI ÄR MOT MIG! HERREGUD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 MEN JAG HAR JU INTE WAREZ. JAG HAR KÖPT GTA3 PÅ CITY COMPUTER FÖR 449kr!!! ÄR DET SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ??? F*N VA JOBBIGA NI ÄR MOT MIG! HERREGUD! Men damp! Lugna ner dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 jag har också laggt in Miami vice låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Men damp! Lugna ner dig... Ja... det försöker jag göra men ni är ju alltid på mig... speciellt skribb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Hmmm Arman vi menade inte spelet utan att du laddade ner låtar från direct connect eller Kazaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Ja det är olagligt vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zaphod_gbg Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 warez Hmm skulle ju knappast räkna mp3 som "warez" då det inte är program vi snackar om. Dessutom är det fortfarande lagligt att ladda ner mp3 i Sverige, är dock lite osäker på huruvida det är lagligt att låta folk ladda från en själv... Å andra sidan kanske man inte ska diskutera sånt här på forumet ändå, av respekt för admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slim_Tim Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Egentligen så är det inte prövat i domstol än, så det är lagligt på sätt och vis. Men om hultan säger "Inget warez-snack" så är det det som gäller på forumet Jag håller Med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Men ta det lugnt då arma, det är ju musiken jag menar, när du skriver: Låtarna kan laddas ner från ett nerladdningsprogram som Kazaa eller Direct Connect! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Triphys Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 har 2st som aeger... Michael Jackson - Someone Is Watching Me Twisted Sisters- I wanna rock Van Halen - Aint Talking About Love Körde soundtracket till filmen Blow innan (En film om drogernas introduktion i californien typ..). Skitgrymm film och ännu bättre musik. En hel del schyssta 70-80tals låtar.. En som är ett måste är "Manfred mann - Blinded by the light".. Riktigt skön "droglåt" =D Tanka det albumet... (Gör gärna det.. Men dela inte ut några filer eftersom att tanka mp3 är lagligt men dela ut är olagligt.. capiche?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag har CKY-96Quite Better Beings CKY-Shippensburg Och några mer kommer inte ihåg, sitter inte vid min dator nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Shit Arman, ta det liiiiiite lungt... Man blir ju nästan lite rädd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Man kan köpa det, sen lägga in på datorn. SJälv ska jag spela in min egen pratshow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts