Flumm Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 developer screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 har du just börjat ,hur länge tror du det är kvar till du släpper första betan ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Vill se screens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det tar kanske en vecka innan jag släpper en test-alpha... utan uppdrag och sånt... Allt som troligen kommer släppas till full-version 1.0: Map-builder, mission-builder, car-stats editor, car-sprite editor... med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Så jävla soft det verkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Så jävla soft det verkar. ha inte för höga förväntningar för att det kommer att bli sämre grafik än i gta tror jag nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Gatrix låter bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Gatrix låter bra.... vart fick du Gaterix ifrån!? min och mina polares fina "webcam film" heter The Gaterix Unloaded Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 www.luleastreets.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 tyvärr, jag hade inte kunskapen till att göra detta spel. tex "3d" på husen och kartan blev ett problem. Men jag ska ända göra ett spel som heter The Master of the Materia... ett rpg-spel som (kanske) ska bli ett mmorpg (massive multiplayer o??? role playing game)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zoft Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Det du... det är ett lätt program som heter GM Snälla, vad heter det mer en GM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Gamemaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 det kan heta "gat tokarnas attack" luleå (gta luleå) coolt med snö!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 vill gärna veta mer!! vilket program skulle du använda skotrar måste finnas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts