Flumm Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 jag är inte ens säker på att det gör nåt om det innehåller samma namn i namnet... typ Grand Theft Auto: Luleå... de har ju trademark på Grand Theft Auto, Grand Theft Auto 3, & Grand Theft Auto: Vice City... men får det heta "Grand Theft Auto: Luleå" enligt lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 de kan hete Grand Theft Luleå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 men det betyder ju stor luleå stöld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 det kan heta stor bil stöld i luliå alltså sbsil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) det kan heta "Bilstöld" eller "Luleå bilstöld"... Redigerad 31 maj, 2003 av Flumm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Haru inga screens än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 nepp jag är inte hemma just nu så jag kan inte ta några dev-screens... men kom ihåg att det är i 2d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperGtaBoy Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag kan göra banor fast jag e inte så bra och jag hittar inte det programet som jag brukade använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Det du... det är ett lätt program som heter GM vart får man tag på gm?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 vart får man tag på gm?? det får du söka själv ... jag vill inte att det ska bli 30 gta-spel samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 det får du söka själv ... jag vill inte att det ska bli 30 gta-spel samtidigt när kommer det att komma beta eller riktiga spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 när kommer det att komma beta eller riktiga spelet? inte än i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 när får man se bilder?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 jag chansar på att han använder Game Maker.. de går att ladda ner här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Luleå Streets dev. screen: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/llastr_devscr.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 gubben kan ju bara bli snyggare iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 mm... men det där som typ ser ut som fingrar det är duals... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 du pratar ju bara me dig själv e det kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 vaddå dev. screen??? vad är det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts