Flumm Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jag ska börja med ett spel i 2d ("BLÄ!" tänker ni nog nu) det blir en blandning mellan GTA och Matrix men det kan nog inte heta GTA: Matrix för att GTA® äger R* och Matrix® äger Matrix® ju... jag vill nu ha idéer och namn till spelet... inte bara namn idéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jag ska börja med ett spel i 2d ("BLÄ!" tänker ni nog nu) det blir en blandning mellan GTA och Matrix men det kan nog inte heta GTA: Matrix för att GTA® äger R* och Matrix® äger Matrix® ju... jag vill nu ha idéer och namn till spelet... inte bara namn idéer. Skriv lite tydligare tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 (redigerad) GTA: Matrix (det är ett gta liknande spel i 2D som jag ska skapa). Ge namnidéer och spelidéer. PS. Namn idéer då menar jag att du ska komma på ett namn istället för GTA: Matrix... Nåt som inte är skyddat för matrix och GTA är ju skyddade Säg till om du vill hjälpa med sprites eller ljud. Redigerad 22 maj, 2003 av Flumm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 gtmat...... spelide: styr med en matrix figur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jag ska börja med ett spel i 2d ("BLÄ!" tänker ni nog nu) det blir en blandning mellan GTA och Matrix men det kan nog inte heta GTA: Matrix för att GTA® äger R* och Matrix® äger Matrix® ju... jag vill nu ha idéer och namn till spelet... inte bara namn idéer. hur stort hade du tänkt å göra det? jag tänkte bara om modemarna kunde tanka ner et.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) Ja intro filmen kanske tar kanske 30 mb (alla har inte divx använder radius)... Men det kanske kommer en Lite-version utan cutscenes och intro... Då kanske spelet tar 20 mb... alltså en tidig version. Med cutscenes och allt chansar jag på att full-versionen tar ca 100 mb... det är väl inte så farligt? GTMat ska det heta det? Skriv andra förslag eller säg om det är bra. Och ge mig en sida man kan hitta ljudeffekter på. Finns det nåt spel som heter GTM? Grand Theft Matrix (men det heter bara GTM). Isåfall skulle man ju kunna kamp mot agenterna som i filmerna. Redigerad 23 maj, 2003 av Flumm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Nu kom jag på ett... Grantrix... Har inte med nåt att göra bara en namn mixtring... Eller Autrix eller Autotrix... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Nu kom jag på ett... Grantrix... Har inte med nåt att göra bara en namn mixtring... Eller Autrix eller Autotrix... Coolt... Hoppas bara inte du ger upp. Som dom flesta gör... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) Det heter Autrix... Jag måste veta en sak... Vart tycker ni det ska utspelas? Ge förslag! Redigerad 23 maj, 2003 av Flumm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 i vilket program ska du göra spelet i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Det du... det är ett lätt program som heter GM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Vi kan ju inte ge dig alla ideer, namnet är ok men vi kan ju inte säga hela spelupplägget... du måst eju hitta på egna saker... annars kan du inte sätta ditt namn på det spelet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 ne det är klart ... Men det är ju bra om alla kan ge förslag på land/stad/by/område... så det blir kul för alla att köra... Jag tror autrix är nåt för jag kan inte använda Autrix.com, Autrix.net, Autrix.org osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) okej nu heter det GTAutrix [gee tee åhh tricks] Eller Autricks... Redigerad 23 maj, 2003 av Flumm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Det heter Autrix... Jag måste veta en sak... Vart tycker ni det ska utspelas? Ge förslag! I ankeborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 stockholm eller nån annan svensk stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag tror att det ska utspelas i luleå för där bor jag ... Men man ska kunna "mapa" och jag ska bygga en egen "Map craftor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ny idé... snö ska införas i GTA: Luleå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ny idé... jag kommer troligen att göra så den kollar datum klockan typ om det är 1 januari så är det vinter osv... men man ska även kunna ställa in manuellt..tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det ska heta Grand Theft Ammo: Luleå eller bara Grand Theft Ammo... eller Grand Theft Auto: Luleå... men då måste jag få tillstånd av R* först... nån som vill pli producerare? Du behöver bara maila folk och fixa saker... skriv om du vill bli det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts