Triphys Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jag har precis blivit färdig med Haiti och colombian uppdragen... Och nu finns det inga fler uppdrag kvar =/ Asså.. Ingen ringer mig på mobilen och säger att dom behöver mig och jag har inga uppdrags grejjor på kartan.. Har jag kalrat spelet eller måste jag göra ngt för att få fler uppdrag? Jag har läst här om snack om nån filmstudio o sånnt.. Dom uppdragen har jag inte gjort.. O sen var det skitlängesedan jag gjorde ett uppdrag med Lance.. har typ inte hört ngt från honom.. Jag har inte köpt några byggnader.. Måste man göra det för att få fler uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Du måste köpa allting med uppdrag på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jag har precis blivit färdig med Haiti och colombian uppdragen... Och nu finns det inga fler uppdrag kvar =/ Asså.. Ingen ringer mig på mobilen och säger att dom behöver mig och jag har inga uppdrags grejjor på kartan.. Har jag kalrat spelet eller måste jag göra ngt för att få fler uppdrag? Jag har läst här om snack om nån filmstudio o sånnt.. Dom uppdragen har jag inte gjort.. O sen var det skitlängesedan jag gjorde ett uppdrag med Lance.. har typ inte hört ngt från honom.. Jag har inte köpt några byggnader.. Måste man göra det för att få fler uppdrag? Du har knappt klarat hälften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Triphys Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 hehe ok skönt och höra =D Kom bara och tänka på en sak.. Sunshine auto.. Man ska ju köra massor med bilar dit.. Men man måste köpa byggnaden innan man kan göra det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Ja, jag tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts