vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Nu när man bara har tangentbordet och musen att styra med kan det bli svårt att flyga helikopter, så därför tänkte jag köpa en converter som låter mig använda PS2 kontrollen till datorn. Är det någon som har den eller? Kostar 199:- på http://webbhallen.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RyZsen Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 saksamma det är ju aslätt att styra helikoptern med tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 LOL Köpte du en dosa för 199 kr för att köra helikopter i Vice City hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 (redigerad) inte bara för det, man vill ju ha en joypad till att spela spel på PC Och förresten så är det ganska svårt att med tex VCN Maverick att flyga rakt fram utan att behöva släppa och trycka in tangenten hela tiden , man vill ju kunna hålla samma fart hela tiden, och då är Dual Shock 2's analoga spakar som gjorde för det..... Redigerad 22 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Ok, kanske köper en senare (eller inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 jag ska nog köpa den i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts