skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Nu har jag fått svar från Ameluna!!! Mitt mail. Hej. Jag har varit inne på eran sida och sett dessa superpriser men jag tycker ni har väldigt lite information om företaget. Har ni någon butik här i Sverige? För om jag ska köpa en dator så vill jag ha ett säkert företag. Ni får ursäkta om detta email låter ohövligt. Tacksam för svar. /Henrik ---------------- Svaret: Hejsan Ditt mail är inte ohövligt, självklart skall man ifrågasätta. Vi har kontor och PC-fabrik i Göteborg / Långedrag. Våran ide är att enbart sälja via internet men bor du i Göteborgområdet Kan du själv hämta din dator hos oss och även göra service/uppgradering hos oss direkt. Vi är ett av dom få datorföretagen som aldrig har hamnat hos reklamationsnämden då vi har mycket bra service och mycket lite fel på våra datorer. Vågar du handla till sveriges bästa priser? /Janne Ameluna ------ Låter väl bra? det låter förbannat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 De var bara det att han skrev att den hade 1024 ddr ram och 120 gb hårdiskk samt DVD brännare som höjer priset. Oj, såg bara Bas-paketet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts