Fredrico Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Jag testade Lemmings till Playstation för flera år sen... fattade inget Har för mig att man skulle fixa en väg till små troll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Lemmings är väl ett slags strategispel va? Eftersom man måste tänka rätt så mycket innan man röjer väg åt dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 (redigerad) det e bra men jag e tveksam om det e det bästa... jag ville bara öppna en ny topic... så hade jag inga ideer... men av det som ni skrivit kanske jag kan hitta på nån bättre idé... Och det är verkligen inte det första bästa spelet... Redigerad 22 maj, 2003 av Tiger| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Det första jag körde var ett gammalt DOS-spel som hette Commander Keen Åh!! Mitt första med! Askul(ett tag )! Men lemmings e roligt me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Mitt var nog PAC-MAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Lemmings är väl ett slags strategispel va? Eftersom man måste tänka rätt så mycket innan man röjer väg åt dem Typ, man "plågar" ett par lemings för att hjälpa de andra till mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 det första spel som jag spelade var nog, hmmm (måste täncka länge, gå tillbacks till min barndom) ja just det, det var ju Larrys plesuire suit 7, min brorsa hade glömt det på när jag var 6-7 år, oj oj vilka minnen tänck er en 6-7 åring som sitter och spelar ett spel som går ut på att lösa sex gåtor och annat gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Typ, man "plågar" ett par lemings för att hjälpa de andra till mål. plågar är väl inte exakt rätt uttryck, men det går kanske inte alltid så bra för dom, kan jag hålla med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts