Tiger| Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Ok, det bästa spelet som någonsin kommit till data är lemmings... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Lemmings suger Ett spel för 3-åringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Lemmings var ett av de första TV/data-spel jag körde! Tror bara jag hade kört super mario innan och jag och några kompisar gillade Lemmings så j*ävla hårt! Vi körde igenom flera versioner av spelet och det var lika roligt hela tiden. På den tiden visste jag inte att det var DMA/Rockstar som hade utvecklat spelet... fick typ reda på det för bara något år sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 det första jag körde var GTA1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 det första spelet jag körde var Red Alert 1 Lemmings är kul ibland som omväxling... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 (redigerad) Det första spelet jag körde var The legend of Zelda.... ... Redigerad 21 maj, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Det första jag körde var Sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Mitt första var såklart Doom 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Det första jag körde var ett gammalt DOS-spel som hette Commander Keen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Mitt första var typ "Magic Boy". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 super mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Tror det första jag spelade var kalaspuffs-expressen... vilka minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Det första jag lira var Doom hos min farmors granne när jag var fem år . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 super mario mitt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 humm... det första jag spelade var nog ''invaders''.... vågade inte spela doom för det va för läbbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 21 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Lemmings suger Ett spel för 3-åringar... du kanske tycker det suger eftersom du är så dålig på det... Bara en teori... som förmodligen stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 21 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Ett jävligt bra strategispel som kom till data för runt tio år sen är StarCraft... och det är ett jävligt bra spel... Och det är fortfarande kul att spela även om det är gammalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 det första och bästa spelet jag spelat är...... PAC-MAN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Ok, det bästa spelet som någonsin kommit till data är lemmings... det e bra men jag e tveksam om det e det bästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts