Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Finns det någon här som fortfarande spelar GTA1, 2, London? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Inte jag i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 he he pratar du me dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Det händer ibland att GTA-Cd'n åker in i läsaren.... Det är faktikt ett uppdrag i GTA som jag tror jag aldrig kommer klara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vilket då, om jag får fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vilket då, om jag får fråga de har ju inga namn, men det är en gubbe som säger åt en att göra massa saker på tid, sedan i slutet på uppdraget ska man döda en hybarsnabb snubbe med eldkastare men man hinner ju aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Jag har får mig att jag har klarat det uppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 de har ju inga namn, men det är en gubbe som säger åt en att göra massa saker på tid, sedan i slutet på uppdraget ska man döda en hybarsnabb snubbe med eldkastare men man hinner ju aldrig... Fick man använda bil i det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 (redigerad) Fick man använda bil i det uppdraget? man skulle ta olika bilar och köra till olika telefoner på tid, så hade man en väska med sig som exploderade om man inte han... Redigerad 6 juni, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 he he pratar du me dig själv ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 skoja lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 såklart man spelar det någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag gör . de e grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Ibland händer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 ja... spela det faktist senast idag, körde lite 'LAN' på två pers. första gången jag testa det,det är ju riktigt skoj!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 ja de kan va kul ibland! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts