Arman Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Jag har hört att det ska finnas ett köpcenter i Vice City! Finns det någon bild på stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Kan det vara det stället brevid sjukhuset i på första ön??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Ja det finns det. Två stycken. Kan ta screen på dom snart Det ena är as stor och det adnra litet och där kan man itne handla något.. I det stora kan man handla mat (liv),Vapen, vewrktyg, kläder osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Jag har hört att det ska finnas ett köpcenter i Vice City! Finns det någon bild på stället? Ja, det finns köpcenter. Men inte bara en, utan två, ett mindre och ett lite större. Men jag vet tyvärr inte var man kan få tag i bild på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Föresten så har jag köpt spelet i finland bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Föresten så har jag köpt spelet i finland bara så ni vet kul va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 MMM jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 MMM jepp mm det förstår jag, jag har beställt de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Bilder på köpcentret finns på GTAsajten nånstans. Testa med att ladda ner bildpaketet med 300 bilder eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Bilder på köpcentret finns på GTAsajten nånstans. Testa med att ladda ner bildpaketet med 300 bilder eller nått ganska många bilder å kolla igenom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 MMM hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 MMM hehe jag skulle nog inte orka kolla igenom alla bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Inte jag heller hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Inte jag heller hehe blir lite jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 (redigerad) jag skulle nog inte orka kolla igenom alla bilder... Jag har gjort det *stolt* (varför vara stolt) Redigerad 20 maj, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Jag har gjort det *stolt* (varför vara stolt) hur lång tid tog det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts