Topp3 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Den heter Skimmer och är ett sjöflygplan. Och Stinger är lungt skönast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Comet helt klart. Specielt när man hoppar över bildörren in i bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Den heter Skimmer och är ett sjöflygplan. Och Stinger är lungt skönast. Det visste jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag gillar polisbilen och FBI Cheetah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 min polisbil http://ninthgate.mine.nu/~oz/screens/sv_polisbil.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 nice.. vad heter det programmet du använder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 sabre turbo är f*n läcker. den har så bra ljud :"> hålle hellt klart med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 nice.. vad heter det programmet du använder ? använde bara viceTXD och photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Den bilen man har i bloodring.. bloodring banger hette den kanske, den e ju härlig om man vill köra lite bloodring med resten av folket i vice city Slipper man åka och fixa bilen hela tiden också för den tar ju så gött med stryk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 stinger är klart coolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 använde bara viceTXD och photoshop var hittar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 var hittar man det? viceTXD hittar du på http://www.codenamevice.co.uk/default.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fr0zt_raz0r Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag har inte sett Bloodring Banger än, går den att köra utanför arenan? Jag tycker nog att Stinger är bäst. Stinger och Comet dom e schyssta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jodå man kan få tag på bloodring banger.. Kolla parkeringen utanför arenan.. jag vet inte om man måste göra nåt speciellt.. jag upptäckte det efter att ha klarat 3 minuter i bloodring men det kan ju bara va en händelse.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 hålle hellt klart med Jo Sabre Turbo är lätt den skönaste bilen. Om man inte kör race för då är hotring racer bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts