Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Tycker inte ni att GTA3 är på nått sätt mycket mörkare än Vice City...? Allting är oftast så mörkt i GTA3 och i VC är det så mycket ljusare... Men det är ju bara vad jag tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Något svar kanske...? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Det är nog för att vc är en ljusare stad än liberty city. För i new york är det nog mörkare än i maimi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Det är nog för att vc är en ljusare stad än liberty city. För i new york är det nog mörkare än i maimi Så kanske det kan va. Bra tänkt av R* isåfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Tycker inte ni att GTA3 är på nått sätt mycket mörkare än Vice City...? Allting är oftast så mörkt i GTA3 och i VC är det så mycket ljusare... Men det är ju bara vad jag tycker! jag tycker att det e bra att det e så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Mer känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Tycker inte ni att GTA3 är på nått sätt mycket mörkare än Vice City...? Allting är oftast så mörkt i GTA3 och i VC är det så mycket ljusare... Men det är ju bara vad jag tycker! jag håller med till 100 kr! VC är mycket ljusare på nått sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Om man sätter brightness(vet ej att det stavas) till högsta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Om man sätter brightness(vet ej att det stavas) till högsta... staden blir inte ljusare...det är bara skärmen som blir så ljus så att man får ont i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 staden blir inte ljusare...det är bara skärmen som blir så ljus så att man får ont i huvet får du ont i huvet av att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 får du ont i huvet av att spela? Det var hog mest miljön, färger och annat han tänkte på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 21 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 jag håller med till 100 kr! VC är mycket ljusare på nått sätt... Skönt att höra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts