gurkmarmelad Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 vad går mafia ut på egentligen.. är det typ som gta?... jag funderar på att köpa det när det kommer ut till ps2.....hmmmmm.. vilka vapen finns det på mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 vad går mafia ut på egentligen.. är det typ som gta?... jag funderar på att köpa det när det kommer ut till ps2.....hmmmmm.. vilka vapen finns det på mafia? Det e väll typ som gta man kan ju sno bilar och så fast det e med gammla bilar...... Sen vad det går ut på: man ska klara uppdrag kan inte förklar så bra för jag har inte klarat hela men det e skit bra uppdrag dom känns skit verkliga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 vad går mafia ut på egentligen.. är det typ som gta?... jag funderar på att köpa det när det kommer ut till ps2.....hmmmmm.. vilka vapen finns det på mafia? Ska mafia komma till ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Ska mafia komma till ps2? det har redan kommit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 test what? hultenius, är det du som är i farten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 what? hultenius, är det du som är i farten? Kan man säga, glömde ta bort posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Kan man säga, glömde ta bort posten varför testade du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts