SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 jag har hört av folk i min skola av att det ska komma till Gamecube...stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 har åxxå hört det...verkar vara lögn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 har åxxå hört det...verkar vara lögn då e det nog det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 jag har hört av folk i min skola av att det ska komma till Gamecube...stämmer det? dom får ju inte släppa det till nått annat än PS2 och PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 GTA3 & VC = Xbox & GC? - Kommentera (5) (Hultenius 21:08 @ 28 Apr 2003) Enligt ett löst rykte från en analytiker kommer kanske både GTA3 och GTA Vice City att släppas till Xbox och GameCube efter att avtalet med Sony gått ut hösten 2004. Låter fin fint om någon nu kommer att vara intresserade av dessa spel om ett och ett halvt år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 det tror jag inte...ingen kommer att velja ha det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 då har det säkert kommit en 2-3 nya GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 då har det säkert kommit en 2-3 nya GTA... nej jag gissar på max 2 st... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Tror inte att det hinner komma mer än ett nytt gta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Det kanske kommer en till *hoppas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 jag tror det kommer till gamecube när rättigheterna gått ut eller va fan man säger... vet ej hur länge det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 jag tror det kommer till gamecube när rättigheterna gått ut eller va fan man säger... vet ej hur länge det var hoppas dom uppgraderar avtalet då...hehe...då får man skylla sig själv om man har gamecube... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Haha rätt åt dom Ps2 är bättre hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Haha rätt åt dom Ps2 är bättre hehe ja det e det verkligen...massa i min skola blir skitarga när man säger att ps2 e bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Samma här hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts