Defcon Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Den tyckte jag var bra Allt fungerade för mig, men det var lite jobbigt att tanka allt varje gång man skulle spela något. spelen hände sig hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 (redigerad) Ok nu är det så här alla CS fans!!! Alla klassar CS som ett spel, men det är totalt fel... istället är det en fjortis mod, inget annat... Och om ni inte redan vet det ni CS nördar så kommer Valve ge producenterna bakom CS, HL2 innan så att CS kommer komma med HL2... Och det är jävligt fel, och det är för att CS, en dålig mod som CS ska inte få förstöra ett så himla bra spela som HL2... Det är helt fel... Jag kan godta att ett spel kommer, men det skulle kommit från börjar, och inte kommit som en mod (och för er sega personer så pratar jag kan skriva som CS görs till en så dålig mod... om Condition Zero). Jag förstår inte vad folk ser i ett sånt spel som CS, banorna är små, ingen teamwork... Det finns miljoner saker som man Ni som spelar CS, antingen lägger ni ner helt att spela CS, börja uppskatta HL serien mycket mer... Och när ni väl gör det gå in på #HL2.SWE @ Quakenet.org om ni har mIRC så ska jag säga det som ni inte vet om HL!!! Just det CS är en dålig mod Ett under att den modden har 20000 server! HL2 påverkars inte av CS det är din hjärna som påverkas av att nån kan göra en så bra mod. Alltså du har det svårt prova närmaste rättspsykiatiskaanstalt dom kan nog hjälpa dig med ditt psyk Och så skriver du att det är en fjortis mod jag tvivlar på att du vet vad en fjortis är..... Och som om du kunde göra nåt bättre Ska jag fatta mig kort: DIN ****** UPPSKATTA CS FÖR ******* OCH FÖR ****** GÖR NÅT ÅT DITT ***** *****!! Korkadhets poäng: 5/5 Sorry för dom grova uttrycken men jag blev hmmm... Sur Tyrone: Jag tycker senaste versionen är stabil. prova! Redigerad 11 juli, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) Tyrone: Jag tycker senaste versionen är stabil. prova! jag har senaste jag sa bara att på första versionen så hängde spelen sig kommer ta några dagar tills median kommer pga brist på bandbredd Redigerad 12 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Bara det kommer ut innan veckan är slut. Annars är Valve inge snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Tänkte bara tala om att Valve släppte Steam igår http://www.steampowered.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Tänkte bara tala om att Valve släppte Steam igår http://www.steampowered.com Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Tyvärr var mitt konto raderat så jag fick skapa ett nytt När jag sökte i outlook express (sparar alla mina mail) så hittade jag ett mail från april 2002 där det stod att jag var betatestare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Tankade nyss CS 1.6 Beta med stream (har inte spelat det innan). Skölden var ju grymt effektiv! Jag jagade en T-bot från CT basen enda fram till T basen, sedan hade boten slut på ammo Steam är dock som det alltid har varit. När man tankar ett spel genom programmet laddar man i själva verket bara ner halva spelet. Sedan när man startar spelet laddas det ner ännu fler filer och när man väl är inne i spelet laddas det ner ytterliggare några filer osv. Lite dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Tankade nyss CS 1.6 Beta med stream (har inte spelat det innan). Skölden var ju grymt effektiv! Jag jagade en T-bot från CT basen enda fram till T basen, sedan hade boten slut på ammo Steam är dock som det alltid har varit. När man tankar ett spel genom programmet laddar man i själva verket bara ner halva spelet. Sedan när man startar spelet laddas det ner ännu fler filer och när man väl är inne i spelet laddas det ner ytterliggare några filer osv. Lite dåligt. förut jagade jag in en snubbe i ett hörn med skölden så han satt fast sen kom min kompis och högg ner honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Tankade nyss CS 1.6 Beta med stream (har inte spelat det innan). Skölden var ju grymt effektiv! Jag jagade en T-bot från CT basen enda fram till T basen, sedan hade boten slut på ammo Steam är dock som det alltid har varit. När man tankar ett spel genom programmet laddar man i själva verket bara ner halva spelet. Sedan när man startar spelet laddas det ner ännu fler filer och när man väl är inne i spelet laddas det ner ytterliggare några filer osv. Lite dåligt. har du inte lirat 1.6 innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Nepp, har inte kört CS seriöst på 2 år nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 nu har en film släppts genom steam men det är inget nytt med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Ja det var ju inte mycket man fick se direkt... med tanke på att det tog en halvtimme att ladda ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Ja det var ju inte mycket man fick se direkt... med tanke på att det tog en halvtimme att ladda ner... nä men det kommer mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 en till har släppts inget nytt men bra upplösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Såg nyss hela E3 filmen! Lång ! Men half-life 2 värkar jäkligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 det ser ut som dom släpper en film varannan dag på steam så dom blir klara med hela E3 filmen till 31a Juli så om inte jag har fel släpps en imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Alla dom där filmerna hackar på min dator Det kan inte vara några vanliga filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Alla dom där filmerna hackar på min dator Det kan inte vara några vanliga filmer... Bink-filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Japp, dom är ganska stora med... hela steam-mappen ligger på 1.00 GB just nu. Bara mappen "Half-Life 2 Movies" tog 599 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts