Jump to content

Half-life 2 E3 Filmen

curry
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok nu är det så här alla CS fans!!!

Alla klassar CS som ett spel, men det är totalt fel... istället är det en fjortis mod, inget annat...

Och om ni inte redan vet det ni CS nördar så kommer Valve ge producenterna bakom CS, HL2 innan så att CS kommer komma med HL2...

Och det är jävligt fel, och det är för att CS, en dålig mod som CS ska inte få förstöra ett så himla bra spela som HL2... Det är helt fel...

Jag kan godta att ett spel kommer, men det skulle kommit från börjar, och inte kommit som en mod (och för er sega personer så pratar jag

kan skriva som CS görs till en så dålig mod...

om Condition Zero). Jag förstår inte vad folk ser i ett sånt spel som CS, banorna är små, ingen teamwork... Det finns miljoner saker som man

Ni som spelar CS, antingen lägger ni ner helt att spela CS, börja uppskatta HL serien mycket mer... Och när ni väl gör det gå in på

#HL2.SWE @ Quakenet.org om ni har mIRC så ska jag säga det som ni inte vet om HL!!!

Just det CS är en dålig mod <_<

Ett under att den modden har 20000 server!

HL2 påverkars inte av CS det är din hjärna som påverkas av att nån kan göra en så bra mod.

Alltså du har det svårt prova närmaste rättspsykiatiskaanstalt dom kan nog hjälpa dig med ditt psyk :teehee:

Och så skriver du att det är en fjortis mod jag tvivlar på att du vet vad en fjortis är..... Och som om du kunde göra nåt bättre :angry:

Ska jag fatta mig kort: DIN ****** UPPSKATTA CS FÖR ******* OCH FÖR ****** GÖR NÅT ÅT DITT ***** *****!! :huh:

Korkadhets poäng: 5/5

Sorry för dom grova uttrycken men jag blev hmmm... Sur B)

Tyrone: Jag tycker senaste versionen är stabil. prova!

Redigerad av ZalCiNoWa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankade nyss CS 1.6 Beta med stream (har inte spelat det innan).

Skölden var ju grymt effektiv! Jag jagade en T-bot från CT basen enda fram till T basen, sedan hade boten slut på ammo :)

Steam är dock som det alltid har varit. När man tankar ett spel genom programmet laddar man i själva verket bara ner halva spelet. Sedan när man startar spelet laddas det ner ännu fler filer och när man väl är inne i spelet laddas det ner ytterliggare några filer osv. Lite dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skölden var ju grymt effektiv! Jag jagade en T-bot från CT basen enda fram till T basen, sedan hade boten slut på ammo :)

Steam är dock som det alltid har varit. När man tankar ett spel genom programmet laddar man i själva verket bara ner halva spelet. Sedan när man startar spelet laddas det ner ännu fler filer och när man väl är inne i spelet laddas det ner ytterliggare några filer osv. Lite dåligt.

förut jagade jag in en snubbe i ett hörn med skölden så han satt fast sen kom min kompis och högg ner honom :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har du inte lirat 1.6 innan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor