Tiger| Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 ok... ganska lätt att blanda ihop er... Du får försöka att inte göra det... Ansträng dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 steam ska lansera hl2 media den här veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 jasså, spännand! får väll ladda ner steam igen då. Om jag inte mins fel så är mitt ID 31336 (skulle vara en 7:a på slutet bara ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Jag har sett en mindre verision av den... jävligt bra video och så jävla gryma saker de visar t.ex en sak (vet inte vad den heter) som man kan avända för att lyfta saker.. så visade de en död gubbe som de lyfte med den där saken i benet och slängde iväg honom.. skit grymt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 (redigerad) finns en viss chans att ca 8 (nya?) filmer kommer imorgon på steam Redigerad 9 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 men bra att steam fungerar då... och på deras hemsida finns ju inte ens den nyaste versionan att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) Ja, den har jag laddat för länge sedan, skitbra e den! Edit* Filmen alltså, inte steam (steam har jag också men det är en annan historia ) Redigerad 10 juli, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 steam filmerna kommer nog inatt någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Ni som spelar CS, antingen lägger ni ner helt att spela CS, börja uppskatta HL serien mycket mer... Och när ni väl gör det gå in på #HL2.SWE @ Quakenet.org om ni har mIRC så ska jag säga det som ni inte vet om HL!!! Så det är du som bestämmer vad man ska spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) OM ni köper tindningen PCGAMING WORLD får man med den på deras dvdskiva eller PCGAMER fast då är det inte E3 filmen utan en annan som hänger sig efter 5 sekunder för mig.. Redigerad 10 juli, 2003 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jag har sett den HL 2 filmen på 600 mb och det finns fler ställen att ladda ner det jag tog ner det på Direct Connect HL 2 ser ut att rocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) Jag har sett den HL 2 filmen på 600 mb och det finns fler ställen att ladda ner det jag tog ner det på Direct Connect HL 2 ser ut att rocka finns också gratis på fileplanet Redigerad 10 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 steam filmerna kommer nog inatt någon gång Vart har du hört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 (redigerad) Vart har du hört det? på steams IRC kanal på gamesnet dom skulle kommit i början av veckan fast några buggar kom ivägen för det sen bugga det igen inatt... dom säger att dom ska försöka fixa det till imorgon. "They will not be released today. Sorry. We ran into a couple of bugs there is a chance tomorrow." Redigerad 11 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 ok, men dom verkar ha mycket problem med steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 ok, men dom verkar ha mycket problem med steam du skulle sett första versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Den tyckte jag var bra Allt fungerade för mig, men det var lite jobbigt att tanka allt varje gång man skulle spela något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 vart kan man tanka steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 http://www.steampowered.com är den officiella sidan. Förut gick det att tanka steam där (i alla fall för ca ett år sedan). Halflife.nu har dock lagt upp steam beta 2.0 på deras sida: http://www.halflife.nu/filarkivet/?id=139 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 ok, tack.. hade steam innan, hade bara tappat bort adressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts