Jump to content

Half-life 2 E3 Filmen

curry
 Share

Recommended Posts

Nå har någon sett filmen? Jag har den. Den är på 500 mb och är 25 minuter lång från en visning ur spelet, men jag tycker det är värt det. Man kan ladda ner filmen endast från fileplanet där måste man stå en kö om man nu inte har en betald account.

Till kön för att ladda ner

eller

www.fileplanet.com

Det är inte säkert länken funkar, isåfall gå in på mIRC kanalen #HL2.SWE . Jag kunde knappt skilja mellan verklighet och spel.. såå himla snygg grafik så det är inte sant och FYSIK motorn!! Ahhh ALLA HL FREAKS (Inte CS FREAKS) LADDA NER FILMEN!!! :mellow:

Redigerad av curry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jaha så ett spel skapade en mod? e du dum i huvet?

CS är gjort av dessa människor och CZ görs av Vivendi Universal :rolleyes:

Ok, jag sa fel. Jag fick ett cp ryck! Utan hl så skulle det naturligtvis inte finns någon cs mod. Men jag blir bara sur när de tar upp cs i topicen nu snackar vi om HL 2 inget annat och jag bryr mig inte om condition zero.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok nu är det så här alla CS fans!!!

Alla klassar CS som ett spel, men det är totalt fel... istället är det en fjortis mod, inget annat...

Och om ni inte redan vet det ni CS nördar så kommer Valve ge producenterna bakom CS, HL2 innan så att CS kommer komma med HL2...

Och det är jävligt fel, och det är för att CS, en dålig mod som CS ska inte få förstöra ett så himla bra spela som HL2... Det är helt fel...

Jag kan godta att ett spel kommer, men det skulle kommit från börjar, och inte kommit som en mod (och för er sega personer så pratar jag

om Condition Zero). Jag förstår inte vad folk ser i ett sånt spel som CS, banorna är små, ingen teamwork... Det finns miljoner saker som man

kan skriva som CS görs till en så dålig mod...

Ni som spelar CS, antingen lägger ni ner helt att spela CS, börja uppskatta HL serien mycket mer... Och när ni väl gör det gå in på

#HL2.SWE @ Quakenet.org om ni har mIRC så ska jag säga det som ni inte vet om HL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla klassar CS som ett spel, men det är totalt fel... istället är det en fjortis mod, inget annat...

Och om ni inte redan vet det ni CS nördar så kommer Valve ge producenterna bakom CS, HL2 innan så att CS kommer komma med HL2...

Och det är jävligt fel, och det är för att CS, en dålig mod som CS ska inte få förstöra ett så himla bra spela som HL2... Det är helt fel...

Jag kan godta att ett spel kommer, men det skulle kommit från börjar, och inte kommit som en mod (och för er sega personer så pratar jag

om Condition Zero). Jag förstår inte vad folk ser i ett sånt spel som CS, banorna är små, ingen teamwork... Det finns miljoner saker som man

Ni som spelar CS, antingen lägger ni ner helt att spela CS, börja uppskatta HL serien mycket mer... Och när ni väl gör det gå in på

#HL2.SWE @ Quakenet.org om ni har mIRC så ska jag säga det som ni inte vet om HL!!!

Exakt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

#HL2.SWE @ Quakenet.org om ni har mIRC så ska jag säga det som ni inte vet om HL!!!

och varför är det så populärt för då?

och varför heter du Tiger| så vi ska blanda ihop dig med tiger eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor