Arman Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Jag fattar inte! Spelet kanske inte hackar men varför ska bilen liksom åka snabbt och sänka farten av sig själv? Typ som om man sparkar på pedalen! Är det någon som vet varför det är så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Kör du på PC eller PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Kör du på PC eller PS2? pc med gta 3 och vc med ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 pc med gta 3 och vc med ps2 hur vet du om han gör det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 hur vet du om han gör det??? det finns faktiskt ett svar som lyder så här...jag svarade för mig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 det finns faktiskt ett svar som lyder så här...jag svarade för mig själv... okey... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 okey... bra att du förstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Bråk direkt då...! Ja... jag har PC versionen (orginal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 warez <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 warez Haha! skojar du med mig eller? Skrev jag inte ORGINAL? PS: Och du ska skriva om att inte spamma! HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 det finns faktiskt ett svar som lyder så här...jag svarade för mig själv... Jaha men jag frågade inte dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 warez Det är GTA3! SAAB Lover: Jag tror du missförstod topicen lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Jag har samma problem när man kommer upp i höga hastigheter och när man bromsar så blir det som om man kör i 50 man stannar så fort det är väl en bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 bra att du förstår... Vad du spammar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts