Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det svåraste är när dimman kommer, då ser man ingenting. det e kul när det e dimmigt jag hade startat och flög mot land sen titta jag på kartan och såg inte ett piss, sen när kommer fram hinner jag inte och svänga undan husen och störtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Roligt! tycker husen också ska rasa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 det e kul när det e dimmigt jag hade startat och flög mot land sen titta jag på kartan och såg inte ett piss, sen när kommer fram hinner jag inte och svänga undan husen och störtar Det är lite mer utmaning när det är dimma. Man e tvungen att använda radarn. Visste ni förresten att det finns en regnbåge i GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Nej finns det en skatt i slutet av den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jepp det visste jag det e bakom dammen efter det har rengnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Å kan man åka dit! tänk om det fanns en mod "Walk on Rainbow " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det finns en vid portland också, om man titta mot bergen från Salvatore`s hus. Och om man följer den får man 10 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Hehe åå då e jag rik! kan köpa salvatore`s hus! (Tänk om när man har dödat slavatore då bor ju ingen i det huset då kanske man ser en gammal tant i huset hon har köpt det! *EDIT* Min 1111 post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Här är en bild av regnbågen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Kan inte se den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag såg den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Kan inte se den.. Vadå? Kan du inte se bilden eller bara regnbågen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag har försökt och flyga på dodon på PS2! Kan nån hjälpa mig och säga hur man ska göra? Man ska väl inte använda dom där Dual Shock-spakarna? Jag vill flyga till den där spökstaden... man flyger som på pc, jag tycker d e lättare att använda knapparna, inte spakarna, tryck ne neråt knappaen å gasa tills planat börjar gunga sedan "klickar" du på den istället för att hålla den inne, tryck aldrig på uppåtknappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jag kunde inte heller se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 hur får ni en bild till vänster om era inlägg?!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 hur får ni en bild till vänster om era inlägg?!!!!!! Det här hör inte hit, men du går in på: My Controls och väljer Avatar settings. Där finns det några att välja på men du kan också sätta in egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jag kunde inte heller se den Jag ska prova igen. Här är den. Funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Nu ska det nog funka. Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Alla, exakt ALLA bilder har funkat för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Alla, exakt ALLA bilder har funkat för mig Vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts