GTaJäGaReN Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Bläää... Jag har bara flygit 3 sekunder me dodon... Blööörgh!!! VArför KAn NI SÅ LÄnge FÖr? FUsk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Yes!!! klarade att flyga 3 sekunder till med dodon...är nu uppe i 11 sekunder.... Party Party!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Bläää... Jag har bara flygit 3 sekunder me dodon... Blööörgh!!! VArför KAn NI SÅ LÄnge FÖr? FUsk!!! övning ger färdighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag kan flyga 300 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag kan flyga 300 sek Jag har flugit i 502 sekunder, när man väl e igång är det inte så svårt. Jag tänker flyga i 1500 sekunder nån dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Jag ska flyga 2500 När jag har lust! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Jag ska flyga 2500 När jag har lust! visst... jag tror dig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Varför tror du han inte? Jag har flygit i ca 1200 s och jag kan nog i princip flyga hur länge som helst. När jag flög i 1200 s flög jag bara fram och tillbaka utanför kusten och jag hade ställt ett batteri på gasknappen (w) och sen gick jag därifrån. Så att flyga i 2500 s är nog inget svårt, bara jobbigt...kanske... får se om jag ska sätta ett nytt rekord nån dag och sen lägga upp ett screenshot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Flög 34 sec nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Varför tror du han inte? Jag har flygit i ca 1200 s och jag kan nog i princip flyga hur länge som helst. När jag flög i 1200 s flög jag bara fram och tillbaka utanför kusten och jag hade ställt ett batteri på gasknappen (w) och sen gick jag därifrån. Så att flyga i 2500 s är nog inget svårt, bara jobbigt...kanske... får se om jag ska sätta ett nytt rekord nån dag och sen lägga upp ett screenshot... jovisst det går nog. men jag tror inte att han orkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 jag har flugit i 1357 sec! och det var jäkligt jobbigt flög runt alla städer hela tiden sen kom jag i ett uniqe jump och då tog det slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 jag har flugit i 1357 sec! och det var jäkligt jobbigt flög runt alla städer hela tiden sen kom jag i ett uniqe jump och då tog det slut Unique jump:arna är mycket irriterande när man flyger, ännu en bugg av Rockstar? Edit: Kolla den här bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Haha han måste editerat i Photoshop..... Det kan jag göra... Och skriva att jag flygit i 5000Sekunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 jag tror att han har flygit så länge (med ändring i handlig-filen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Ja måste nästan vara så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jag har försökt och flyga på dodon på PS2! Kan nån hjälpa mig och säga hur man ska göra? Man ska väl inte använda dom där Dual Shock-spakarna? Jag vill flyga till den där spökstaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jag har försökt och flyga på dodon på PS2! Kan nån hjälpa mig och säga hur man ska göra? Man ska väl inte använda dom där Dual Shock-spakarna? Jag vill flyga till den där spökstaden... Dual shock spakarna anser jag vara dom bättre men det går lika bra med pilarna... om du vill ha hjälp så kolla in gta3 sidan på gtasajten.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 jag har flygit cirka:9 minuter med en tank! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Lättare att flyga i GTA: Vice City ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Lättare att flyga i GTA: Vice City ??? ingen vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts