KalleR Skrivet 12 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2002 Hur länge har ni lyckats flyga med dodo-plan??? Jag har bara lyckats 13 sek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2002 Tror jag flög ca 20 sekunder nån gång..... sen krashade jag in i en av de höga byggnaderna på staunton... Fast jag har inte provat så jättemånga gånger... det är så himmla långt från närmaste sparställe ??? Men i och för sig kanske man skulle kunna flytta hela flygplatsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drutten Skrivet 12 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2002 klarat 52 sek (ifs med lite ändringar i handling.cfg filen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 klarat 52 sek (ifs med lite ändringar i handling.cfg filen) Hah, din fuskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 13 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 505 sekunder...utan att ändra i några filer. Fast jag flög en kvart en gång fast då störtade jag i vattnet. Jag flygger minst i 100 s varje gång... :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 13 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 Hedegarden: Hur sjutton kan du flyga så länge??? Jag flyger 4 sek som max hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Jag har klarat 31 sek nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Första gången jag testade, så klarade jag at flyga i 23s!! :ongue: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Jag skojade bara med er innan när jag sa att jag hade flygit i 505 s. Jag hade visst flygit i 508s. Jag har ett screenshot men jag orkar inte ladda upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 Kan ingen bara säga HUR man flyger på PC versionen. Har tröttnat på att försöka tyda ps2 hjälptexter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 Kan ingen bara säga HUR man flyger på PC versionen. Har tröttnat på att försöka tyda ps2 hjälptexter! http://user.tninet.se/~mia129k/dodo.JPG Ställ upp planet rakt på startfältet, sen håller du inne neråt (num 6 från början iaf) och sen gasar du. När du ser att det slår gnistor från planet släpper du neråt, inte gasen, och sen pumpar du på neråt tills det att planet ligger rakt. Titta från sidan om du är osäker. Om planet börjar åka neråt gör du ingenting för det stiger igen sen och när du sedan stiger trycker du på neråt för att plana ut planet så att det ligger rakt. *Släpp aldrig gasen! *Tryck aldrig uppåt, använd endast neråt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 Jag flög i 502 sekunder senast jag hade en dodo, 4 och ett halft varv runt Liberty City sen krockade jag med en av kranarna i Porland Harbour(skulle kolla om de var solida). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 Själv har jag bara klarat 7 sekunder..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Klarat 43 sekunder men jag flög för lågt o krockade med en Coach på bron när jag skulle nödlanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 5 minuter!!! Sen flög jag in i en byggnad!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Jag flög riktigt länge men sen råkade jag landa i dammen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 4 minuter prick! sen flög jag in i Callahan Bridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Jag ska flyga 1000 sekunder nån dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Gaaaaah! Efter 7-8 st misslyckade försök att krashlanda på skyskrapan som är under uppbyggnad i Fort Stauton så ger jag upp. Det går inte!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jag flög ända längst upp på Den byggnaden med Rhino! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts