Arman Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Jag hade tänkt att göra en liten reklamfilm av GTAsajten på Powerpoint (om Hultenius tillåter det förstås). Men problemet är att man ska se bildspelet från nätet och att man inte ska kunna ladda ner det. Ljud ska också finnas med! Är det någon som kan sånt, så skulle jag bli jätteglad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Gör det i flash istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Gör det i flash istället. Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Precis Exakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Om det ska vara i powerpoint så måste man ju ladda ner det innan man kan kolla på den. Flash är mycket bättre enligt mig, och skulle du behöva hjälp, är det bara att fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts