Blaque Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Moderatbandy är för juppieboys(stockolmare!!) Ta inte illa upp nu.. *tss* Det säger du bara för att ni inte har någon golfbana i Fag(er)hult... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Njae, vet inte riktigt, har bara slagit lite på "Ranchnen" eller vad det heter, och puttat lite, men det verkar ju vara rätt så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 F*n vad jag stör mig på att Viasat Sport har gått bort från vår TV. Nu missar man ju The Colonial Championship som börjar på torsdag... (Fattar inte varför inte Viasat sänder tävlingen på TV3 istället, det har ju varit en extrem uppmärksamhet och de skulle säkert få fem gånger så många tittare..!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 nej golf e tråkigt... Så du har spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 minigolf är roligare (tycker jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 *tss* Det säger du bara för att ni inte har någon golfbana i Fag(er)hult... Ha... Ha... Sån humor!! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 F*n vad jag stör mig på att Viasat Sport har gått bort från vår TV. Nu missar man ju The Colonial Championship som börjar på torsdag... (Fattar inte varför inte Viasat sänder tävlingen på TV3 istället, det har ju varit en extrem uppmärksamhet och de skulle säkert få fem gånger så många tittare..!) Är det en golftävling? Jag tycker det är bra. Golf är det tråkigaste som visas på TV dom bara skjuter och puttar hela dagen så alla andra program. Segling suger också. Dom bode utrotas från TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 jag tycker golf är en gubb sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Jag har aldrig testat spela golf, men skulle vilja göra det någon gång... Tror inte att det är samma sak som bangolf direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Är det en golftävling? Jag tycker det är bra. Golf är det tråkigaste som visas på TV dom bara skjuter och puttar hela dagen så alla andra program. Segling suger också. Dom bode utrotas från TV. Skämtar du eller? Vet du inte vad The Bank of America Colonial är för något?? Hela världen har bara pratat om det i några månader... PGA-tävlingen där Sörenstam ska vara med. Första kvinnan på PGA-touren sedan 1945. Visst kan det vara segt att titta på golf, speciellt om det är någon B:ig Europatour tävling utan några kända spelare med. Men de stora tävlingarna (typ majors och sånt) är ju grymt kul att kolla på!! Likadant med segling. Louis Vitton Cup och Americas Cup som avgjordes förra året/tidigare i år var ju kul att kolla på (speciellt eftersom Victory Challenge var med..! )!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 (redigerad) Ja den där grejen där hon ska slå Tiger Woods? Det är ju så himla tråkigt tycker jag. *Edit* Jag skulle mycket hellre se ett motorprogram på 4 timmar!! Redigerad 21 maj, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Ja den där grejen där hon ska slå Tiger Woods? Det är ju så himla tråkigt tycker jag. *Edit* Jag skulle mycket hellre se ett motorprogram på 4 timmar!! humm... samma här.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 har man inget och göra så är väl golf ok att kolla på, men jag kollar hellre på någon film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Ja den där grejen där hon ska slå Tiger Woods? Det är ju så himla tråkigt tycker jag. *Edit* Jag skulle mycket hellre se ett motorprogram på 4 timmar!! Tiger Woods är inte med i denna tävling, dessutom finns det inte en chans i världen att hon vinner. Klarar hon cutten är det f*n värt bragdguldet..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Ja den där grejen där hon ska slå Tiger Woods? Det är ju så himla tråkigt tycker jag. *Edit* Jag skulle mycket hellre se ett motorprogram på 4 timmar!! eller hur!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Golf är roligt vid vissa tillfällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag spelar och e 13år jag började förra året.... 29hcp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 jag var caddie idag och han jag var caddie åt gav ig bara tre bollar och han ägde en top-flite fabrik jävla gubbe memen desto bättre när jag håvade upp 23 bollar från dammarna..visste ni att peppe äng spelar golf så han på golfbannan i dag han var faktiskt bra som ni kanske har hört på radio skulle det vara en tävling på olofstörms golfklubb ...där var bland annat Crister ulfbåge och massa kändissar från tv fyra fylde autograv boken hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag spelar också golf och har 29,2 i handicap.. GOLF REGERAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts