Tigern Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Någon här som gillar golf, och spelar? Jag gör det, jag är 13 år och har 13 i hcp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Nej. Gillar inte rikemansbandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 (redigerad) trååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååkigt Redigerad 19 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 jag spelar och jag har 19,7 i handikapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Han frågade efter folk som spelade det eller gillade det, INTE efter sådana som inte gillar det. Minigolf? Sure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Nej. Gillar inte rikemansbandy. Den var faktiskt ganska rolig men onödig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 tråkigt editera posten!! hela skiten blir ju förstört annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Jag tycker det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Jepp, jag spelar! Men inte direkt seriöst (typ 2-3 rundor om året...). Handikapp? 36... :"> Har ni testat ni som tycker det är "så jääävla tråkigt"? Det är grymt kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Jag har aldrig testat golf, men det värkar kul. Fast minigolg värkar skojigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 golf på internet är ganska kul... fast GTA3_player bara fegar ur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Golf är skoj Men jag har inte fått grönt kort än... Jag måste göra klart mitt gula... Är det svårt att få grönt kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 golf på internet är ganska kul... fast GTA3_player bara fegar ur... inget kul... jag vann ju hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Moderatbandy är för juppieboys(stockolmare!!) Ta inte illa upp nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 golf verkar skit kul... och men behöver inte vara så jävla rik för att lira golf.... själv så spelar jag golf på ps2 tiger woods 2003.... skit kul.. men svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 (redigerad) Moderatbandy är för juppieboys(stockolmare!!) Ta inte illa upp nu.. Fyyy vad taskigt *skämt* Själv spelar jag minigolf på sommrarna ibland. Fast jag blir alltid sur när jag förlorar :"> Redigerad 20 maj, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 nej golf e tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Fyyy vad taskigt *skämt* Själv spelar jag minigolf på sommrarna ibland. Fast jag blir alltid sur när jag förlorar :"> det är inte minigolf detta handla om , men det är också ganska tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 inget kul... jag vann ju hela tiden lite i början ja... men jag kom ju snabbt i kapp... kan vi inte mötas nån kväll och ta fram klubborna i gen... norge du vet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Golf är det roligaste som finns... efter GTA förståss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts