GtA FrEaK Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 vad finns det för extra saker i vice city som inte finns i gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rirre Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Några förbättringar sedan GTA3: - Kraftigt förbättrad 3d-motor - Dubbelt så stor bana - Helikoptrar - Motorcyklar - Över 30 vapen - 100 olika fordon - Fler hus att gå in i (ca 60 st!) - 9000 olika ljudfiler (!) - 9 timmar radio med massor av kända låtar - Möjlighet att köpa fastigheter - Mycket bättre uppdrag och story Finns på http://www.gtasajten.com/gtavc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 hehe! det sa väl en hel del GtA FrEaK?? Det är väldigt lönsamt att köpa VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 men´kan man inte få skate board eller nåt annat för en gång såg jag en bild med rullskridskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 men´kan man inte få skate board eller nåt annat för en gång såg jag en bild med rullskridskor Det finns säkert någon Modd till det ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 hur köper man fastigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 hur köper man fastigheter Svårt att förklara såhär skriftligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 hur köper man fastigheter För det första ska man ha klarat " Shakedown" uppdraget. efter det kan man köpa företag. innan man tjänar pengar från företagen ska man göra uppdrag efter att man köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 men´kan man inte få skate board eller nåt annat för en gång såg jag en bild med rullskridskor rullskridskor kan bara fotgängarna åka...inte du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 rullskridskor kan bara fotgängarna åka...inte du.. vänta lite till... då kommer bilarna kunna åka rullskridskor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 alltså jag tycker inte att stadeb är så jävla stor.. det är en massa vatten.. dom kanske räknar med det också.... annrs tycker jag att liberty city är större... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts