GtA FrEaK Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 (redigerad) kan ni hjälpa mig snälla Redigerad 19 maj, 2003 av GtA FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 finns inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Hitta en gubbe eller tös med rullskriskor och försök såga av dem med motorsågen.. kanske funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 (redigerad) Vissa åker runt med inlines, med själv kan man inte göra det :'( Hade varit coolt att göra en drive-by med inlines Redigerad 19 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Nä jag tror inte det ElGato. För det blir bara massa blod och det blir bara jobbigt. Sen kommer massa ungar springande med korv och bröd och vill ha ketchup. Va gör du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 det är konstigt det, R* hade lovat flera st saker i vc som inte nu finns... Jag tror att dom tar med dom grejerna till nästa gta, för att det ska finnas nått nytt i spelet.. Men det är bara vad jag tror som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 (redigerad) för att få rullskridskor äre väl bara att fuska.. man ba skriver in ett fusk så kan man ju typ välja bland alla gubbs.. kanske inte så bra förklaring men sånt får man stå ut med.. Redigerad 19 maj, 2003 av Ronaldo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 kan ni hjälpa mig snälla rullskridskor finns väl inte?!?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts