Gtamama Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Är det någon som vet ifall man kan röka på PS2? Isåfall kan någon fusket? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 skall du röka ditt ps2 är du ju lite prillig !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 (redigerad) jag tror inte att det går att röka på ps2, kanske testa vet jag.. Säg till om det gick du mennar nog om det går att röka på gta vc, det ska gå på data versionen har jag hört, Men inte ps2. Redigerad 19 maj, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoOM! Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 "certaindead" tror jag det var för att röka på PC versionen iaf . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts