vigge Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 de här sista posterna låter ju nöstan som på fuska.nu :/ Jag var inne där en gång för att kolla, och i forumet så är det hur spammigt som helst, tex: 1: Det visste jag inte! 2: Bra, för nu vet du om det 3: Ja det vet du 1: Skönt 3: MMM, bra för dig Och sen så fortsätter det så typ 1 sida till, efter det blir tråden låst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 de här sista posterna låter ju nöstan som på fuska.nu :/ Jag var inne där en gång för att kolla, och i forumet så är det hur spammigt som helst, tex: 1: Det visste jag inte! 2: Bra, för nu vet du om det 3: Ja det vet du 1: Skönt 3: MMM, bra för dig Och sen så fortsätter det så typ 1 sida till, efter det blir tråden låst.... men det var ju nödvändiga inlägg...onödvändiga är ju om man skriver..öh eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 ja, jag vet att det var nödvändiga, men det lät lite som de..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 ja, jag vet att det var nödvändiga, men det lät lite som de..... jaja..nu e det ur världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Fan jag har problem med att hitta alla HP. Jag har den där kartan som det finns länk till på GTAsajten, men den äe ganska sne, jag har sett flera ställen där den inte stämmer. Jag har tagit 53 HP men jag har kommit till nummer 55 på kartan och det är inte bra. Så jag måste ha missat nåt paket och jag är inte säker på vilka jag har missat. Är det nån som vet om det finns någon annan HP karta som kanske är lite mer exakt? Eller är det nån som har nå bra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Den här är väl exakt eller! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/hp.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Den här är väl exakt eller! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/hp.JPG den använde jag och jag hittade alla 100... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 FAN jag har inte tagit dom i årning kommer nog att ha stora problem :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 FAN jag har inte tagit dom i årning kommer nog att ha stora problem :'( :'( det hade jag...men jag hade en turspenna som jag markerade me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Jag har markerat vilka jag har tagit men jag har säkert missat nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 ett tips för de som vill ta alla hundra, markera att ni tagit dom men något, tex en penna, tex som SAAB Lover och dundersmet gjorde. Jag missade en när jag skulle ta alla, och då fick jag gå igenom alla 2st gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Synd för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 ett tips för de som vill ta alla hundra, markera att ni tagit dom men något, tex en penna, tex som SAAB Lover och dundersmet gjorde. Jag missade en när jag skulle ta alla, och då fick jag gå igenom alla 2st gånger jag har också gått igenom dom...det tog skitlång tid å hitta dom så jag startade ett nytt savegame... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts