SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 onödigt säger jag bara.... skulle bli för många forum och man blandar ihop dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 (redigerad) skulle bli för många forum och man blandar ihop dom... ja det skulle det bli. Redigerad 20 maj, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 ja det skulle det bli. framför allt om det finns både ett forum för ps2 och pc i de spel som finns till båda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 jag tycker det låter bra har själv haft tanken .. för tex om du nyss skaffat dig vc till pc så ställer du en fråga så kanske det blir gnäll över att den frågan ställds förut .....det vore ju bra att börja om med ett vs forum för i den nuvarande så är det en väldans massa post.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 jag tycker det låter bra har själv haft tanken .. för tex om du nyss skaffat dig vc till pc så ställer du en fråga så kanske det blir gnäll över att den frågan ställds förut .....det vore ju bra att börja om med ett vs forum för i den nuvarande så är det en väldans massa post.. det kan ju vara bra men samtidigt väldigt dåligt...det e lika bra att ha det som det e nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 tror ingen kommer att klaga på att en fråga redan har ställts nu när pc-versionen kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 jag tycker att ni borde dela upp forumet för vc.. så att dom som har det till pc har ett eget rum och lika så för ps2 lirarna........ Väldigt onödigt!!! det tar bara plats på Servern! och om man vill diskutera "Modding" är bara att gå till det forumet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jag tycker att ni borde dela upp forumet för vc.. så att dom som har det till pc har ett eget rum och lika så för ps2 lirarna........ w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 w0rd varför vill du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 varför vill du det? Det kan vara kvar som det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts