gurkmarmelad Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 jag tycker att ni borde dela upp forumet för vc.. så att dom som har det till pc har ett eget rum och lika så för ps2 lirarna........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 varför? det är ju samma spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 därför att....öhhhhh... jag vet inte....... jo..... alla kommer att blanda ihop inlägg och skit.. eeehhh fan vet inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 därför att....öhhhhh... jag vet inte....... jo..... alla kommer att blanda ihop inlägg och skit.. eeehhh fan vet inte.... Nej men dåså,vad är det då att haka upp sig på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 det är bra eftersom man inte kan modda VC:PS2, folk kommer att blanda ihop spelen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 det är bra eftersom man inte kan modda VC:PS2, folk kommer att blanda ihop spelen osv. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 det är bra eftersom man inte kan modda VC:PS2, folk kommer att blanda ihop spelen osv. det gick ju bra med gta3, så det ska nog funka nu också ska du se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 men det är skönt om pc nördarna har ett eget forum och ps2 nördarna har ett!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 (redigerad) som sagt, funkade bra med gta3... varför vill du så järna dela upp vc forumet? av vilken anledning? det ända jag kan komma på är at ps2:arna skulle kunna bli avundsjuka Redigerad 20 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 som sagt, funkade bra med gta3... varför vill du så järna dela upp vc forumet? av vilken anledning? det ända jag kan komma på är at ps2:arna skulle kunna bli avundsjuka varför skulle vi det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 vad menar du med det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 varför skulle vi det? du vet... grafiken, modsen, kontollerna mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 gta_player::::: vi är inte avundsjuka på pc nördarna..... vi slipper spel som hackar eller inte går att instalera.. vi bara trycker in skivan och lirar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 gta_player::::: vi är inte avundsjuka på pc nördarna..... vi slipper spel som hackar eller inte går att instalera.. vi bara trycker in skivan och lirar.... det är ju problem med fps:en på ps2 också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 inte som jag har märkt... det funkar utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 bara onödigt med ett til VC-forum, PS2 posterna ligger ju några sidor senare så man blandar nog inte ihop dom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 jag tycker att ni borde dela upp forumet för vc.. så att dom som har det till pc har ett eget rum och lika så för ps2 lirarna........ onödigt säger jag bara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 jag tycker att ni borde dela upp forumet för vc.. så att dom som har det till pc har ett eget rum och lika så för ps2 lirarna........ Det tycker jag också låter bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts