gurkmarmelad Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 jag tycker att vc till ps2 är mycket bättre, kontrolerna är lättare än att sitta med ett tngentbord med massa knappar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 tyker tvärt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 tyker tvärt om w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 GTA_PLAYER::::: varför tycker du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 för att det är mycket skönare känsla att sikta med musen, än att bara trycka på en knapp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Och så kan man pressa upp grafiken till 1280x1024 (eller mer om grafikkortet klarar det) Som GTA3_PLAYER sa, skönare att sikta med musen.. Och för att grafiken är skit på PS2, gammal jäkla skitkonsol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 ps2 det e inga system krav då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 sikta med musen och modda är väll det ända bästa på dator... ähum. (fast när jag skaffat Vice City på pc kommer det att vara grymast !) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 gta vicecity till pc är 100 gånger bättre än till ps2. bättre grafik, bättre controller, högre upplösning. modda är det bästa som finns kan ha egna radiokanaler, ladda hem patchar o en massa skin. så köp det på pc om du inte redan har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Deltanator:::::::: är ps2 en skitconsole? nu tror jag inte riktigt du hänger med.. ps2 är den klart bästa consolen och den är väl inte speciellt gammal?? och det går knappast att gemföra ps2 med pc.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Deltanator:::::::: är ps2 en skitconsole? nu tror jag inte riktigt du hänger med.. ps2 är den klart bästa consolen och den är väl inte speciellt gammal?? och det går knappast att gemföra ps2 med pc.... det är visst en skitkonsol... Tycker inte du att det är ganska dålig grafik på ps2 spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 gta vicecity till pc är 100 gånger bättre än till ps2. bättre grafik, bättre controller, högre upplösning. modda är det bästa som finns kan ha egna radiokanaler, ladda hem patchar o en massa skin. så köp det på pc om du inte redan har det. jag kan nog se en fördel med det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 pc: klart bäst när det gäller gta serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 PC, självklart! Alla fördelar har vi väll redan tagit upp. Men på PS2 är det också grymt! Man kan aldrig få samma känsla med PC jämfört med PS2! Jag har bara haft ett PS2 i en vecka men efter det har jag fått en helt annan uppfattning av PS2. Jag tror inte många i denna topic skulle dömma ut PS2 lika snabbt om de gjorde samma sak som mig, dvs låna ett PS2 i en vecka och använda det 100%. Funderar faktiskt på att köpa ett PS2 om nästa GTA kommer till det först och jag får ett bra sommarjobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 PC, självklart! Alla fördelar har vi väll redan tagit upp. Men på PS2 är det också grymt! Man kan aldrig få samma känsla med PC jämfört med PS2! Jag har bara haft ett PS2 i en vecka men efter det har jag fått en helt annan uppfattning av PS2. Jag tror inte många i denna topic skulle dömma ut PS2 lika snabbt om de gjorde samma sak som mig, dvs låna ett PS2 i en vecka och använda det 100%. Funderar faktiskt på att köpa ett PS2 om nästa GTA kommer till det först och jag får ett bra sommarjobb så du har bara spelat VC ...i en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 nej det är inte dålig kontroll... du kan ju inte jämnföra pc grafik och ps2 grafik!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 PC, självklart! Alla fördelar har vi väll redan tagit upp. Men på PS2 är det också grymt! Man kan aldrig få samma känsla med PC jämfört med PS2! Jag har bara haft ett PS2 i en vecka men efter det har jag fått en helt annan uppfattning av PS2. Jag tror inte många i denna topic skulle dömma ut PS2 lika snabbt om de gjorde samma sak som mig, dvs låna ett PS2 i en vecka och använda det 100%. Funderar faktiskt på att köpa ett PS2 om nästa GTA kommer till det först och jag får ett bra sommarjobb jag har alltid trott att du haft ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
turk-kaninen Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Jag e säker på att gta vc¨kommer vara mycke bättre till pc än ps2 men tycker fortfarande inte att ps2 är en skit konsole .... bara 2 dagar kvar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Pc vinner på grund av MODDING!!!! Men... Det beror också på om man e van att sita framför datorn eller i en skön soffa framför en stor tv...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts