Jump to content

ps2 eller pc?????

gurkmarmelad
 Share

Recommended Posts

Deltanator:::::::: är ps2 en skitconsole? nu tror jag inte riktigt du hänger med.. ps2 är den klart bästa consolen och den är väl inte speciellt gammal?? och det går knappast att gemföra ps2 med pc....

det är visst en skitkonsol... Tycker inte du att det är ganska dålig grafik på ps2 spelen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gta vicecity till pc är 100 gånger bättre än till ps2.

bättre grafik, bättre controller, högre upplösning. modda är det bästa som finns ^_^

kan ha egna radiokanaler, ladda hem patchar o en massa skin.

så köp det på pc om du inte redan har det. :wub:

jag kan nog se en fördel med det där...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC, självklart! Alla fördelar har vi väll redan tagit upp.

Men på PS2 är det också grymt! Man kan aldrig få samma känsla med PC jämfört med PS2!

Jag har bara haft ett PS2 i en vecka men efter det har jag fått en helt annan uppfattning av PS2. Jag tror inte många i denna topic skulle dömma ut PS2 lika snabbt om de gjorde samma sak som mig, dvs låna ett PS2 i en vecka och använda det 100%.

Funderar faktiskt på att köpa ett PS2 om nästa GTA kommer till det först och jag får ett bra sommarjobb :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men på PS2 är det också grymt! Man kan aldrig få samma känsla med PC jämfört med PS2!

Jag har bara haft ett PS2 i en vecka men efter det har jag fått en helt annan uppfattning av PS2. Jag tror inte många i denna topic skulle dömma ut PS2 lika snabbt om de gjorde samma sak som mig, dvs låna ett PS2 i en vecka och använda det 100%.

Funderar faktiskt på att köpa ett PS2 om nästa GTA kommer till det först och jag får ett bra sommarjobb :wub:

så du har bara spelat VC ...i en vecka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar faktiskt på att köpa ett PS2 om nästa GTA kommer till det först och jag får ett bra sommarjobb :rolleyes:

jag har alltid trott att du haft ps2...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor